Til jer der gik over tid :) (førstefødende)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2010

Tiina

Jeg fødte første gang i uge 42 +3. Det var træls på godt gammeldags jysk

Vi prøvede mange af de gamle råd om mere motion, sex og sårn - men det hjalp ikke på andet end mit aktivitetsniveau

Fødslen gik i gang af sig selv 2 dage før JM ville have sat mig igang. Det tog så 24 timer med veer og et akut kejsersnit før jeg kunne sige goddag til Sebastian på 5.2 kilo og 58 cm.

Så vidt jeg ved er alt mellem uge 38 og 42 anset som født til tiden. Så hav lidt tålmodighed, det skal nok ske.

Held og lykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2010

MarleneH

LMM skriver:

Hej Piger..

Pyhha er ved at være utålmodig, er nu 40+2 og er ved at sprænge af spænning, vil så gerne snart have vores søn til verden..

Så ville bare lige høre jer, hvor nabge dage gik i over?? gjorde i noget for at få gang i gudklumpen

Lærke 40+2

Jeg gik 7 dage over med min søn de længste dage i mt  liv

Knus Marlene 12+1

Anmeld

7. marts 2010

LMM

LouiseLarsen skriver:

Kender alt for godt den følelse.... Så uanset hvor meget folk siger til en at man skal nyde man har tid til at gøre nogen ting, så tænker man, ja ja den er go med dig, hehe.....

Men lov mig du ik når så langt at du drikker amrikansk olie.... Det gjorde jeg, og tænkte jeg tager lidt ekstra i håb om at så virker det. Det eneste der skete var at jeg fik den vildeste "racer-røv" og måtte overnatte på mit wc....

ha ha, skal nok lade være, har prøve det der hindbærbladthe, det virker IKKE!!!! og det smager bare ikke godt!

Anmeld

7. marts 2010

LMM

Tanja78 skriver:

Det siges at sex skulle hjælpe på det , idet mandens sæd afgiver nogle endofiner eller lignende som skulle starter veerne.

Jeg ved ikke om det er en gammel skrøne  - og det er jo ikke altid, at man lige har lyst til det sjove når man er så langt i graviditeten. Men min slimprop røg efter at vi dog trods alt gjorde et forsøg og veerne startede, da var jeg 40+0 tror jeg... Før det var der ikke nogle tegn på at veerne ellers skulle starte.

Så kan kun sige prøv det, hvis motivationen er der for det  

Det koster ikke noget.

Pøj pøj

Knus Tanja 20+2

hi hi sex virker heller ikke

Anmeld

7. marts 2010

LMM

businesstigger skriver:

føler med dig!

Jeg gik 5 dage over med Alexander og jeg var SÅ utålmodig! Jeg løb op og ned fra 3. sal med vasketøj, gik og cyklede LANGE ture, bagte en såkaldt ve-kage, og var ogs ude og jogge i håbet om at et eller andet ville sætte fødslen igang. For jeg følte at hver dag over var som 9 mdr ekstra ove i. Men INTET hjalp. Han kom da han ville.

Kan dog sige at NÅR veerne går i gang kan jeg anbefale at drikke tonic. Der er et stof i det der hjælper fødslen på vej - Selv fik jeg drukket 1 l cia og jeg var 10 cm åben da vi nåeede til hospitalet

dejligt råd!! må ud og købe noget tonic som kan stå klar!!

Anmeld

7. marts 2010

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg gik 3 dage over tid.

Jeg gjorde intet for at få gang i fødslen, men brugte tiden på at gå på cafe og shoppe.

Anmeld

7. marts 2010

Diana...

Jeg gik 13 dage overtid. og ja vi var oppe og få løsnet hinderne 2 gange men det var os hvad vi gjorde for det. tror ikk så meget på alle de der husmorråd man kan gøre FX den med sex den snakket vi faktisk med min jdm om og hun sagde ja der er noget i mandens sæd som kan sætte lidt fut i det men der skal rigtig meget af det til før det kan gøre noget så man skulle dyrke rigtig meget sex og så skulle man ligge med benene oppe så det kunne løbe ned og blive nede. Og hvem gider og dyrke RIGTIG meget sex når man er højgravid og hvor mange mænd kan dyrke RIGTIG mange gange sex lige efter hinanden. så nej jeg tror ikke på det ;) 

Men og få løsnet hinderne som jeg fik 2 gange det var noget jeg kunne mærke på kroppen og det virket os især nr 2 gang :) 

Jeg sender dig en MASSE 

***********Ve-Støv************ 

For der er ikke noget være end vente tiden ;)

Held og lykke med det og husk at nyd fødslen også selv om det svært :)

Knus Diana der er mega misundelig over det ikke er mig der skal føde igen FANTASTISK oplevelse. 

Anmeld

7. marts 2010

Diana...

RGN skriver:

Jeg gik 3 dage over tid.

Jeg gjorde intet for at få gang i fødslen, men brugte tiden på at gå på cafe og shoppe.

God ide. 

Anmeld

7. marts 2010

Bamseboet :D

16 dage!!!

-Så blev han også hevet ud ved kejsersnit...

puha det er ikke sjovt når man går over terminen... -dagene går SÅ snegle langsomt...

Anmeld

7. marts 2010

Mira0911

Jeg gik 14 dage over... Hold kæft hvor var jeg bare utålmodig... Helt vildt...

Sender da lige et tons vestøv afsted...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.