LMM skriver:
Hej Piger..
Pyhha er ved at være utålmodig, er nu 40+2 og er ved at sprænge af spænning, vil så gerne snart have vores søn til verden..
Så ville bare lige høre jer, hvor nabge dage gik i over?? gjorde i noget for at få gang i gudklumpen 
Lærke 40+2
Uha, jeg gik MANGE dage over tid, selvom jeg var blevet lovet af fødselslæge at jeg blev sat igang pga. stort barn... Men alt i alt gik jeg 15 dage over tid... (19dage hvis man regner fra den oprindelige termin, som lægerne begyndte at gøre til sidst pga. stort barn...
Tror ikke jeg gjorde noget bevidst for at sætte det igang, for vi skulle flytte den dag jeg var 39+0. Op på 2.sal med os, så der fik jeg jo gået MANGE gange op og ned af trapper. De efterfølgende dage gik med at pakke ud, lave børneværelse og gøre rent... Men ikke om der skete noget, udover at jeg bare blev endnu mere træt og fik endnu mere ondt.. ØV! Havde rigtig mange plukkeveer, og de hjalp jo nok lidt til at modne mig godt, så at jeg kunne få taget vandt i stedet for en stikpille den dag jeg blev sat igang. Og jeg tror at det forkortede min fødsel rigtig meget.. 
Så SLAP af - nyd den sidste tid som to... Lillemanden skal nok komme ud.... 
- men iiiih, hvor jeg forstår din utålmodighed
Og den blir ikke bedre jo flere dage man går over tid 
Knus
Anmeld