Til jer der gik over tid :) (førstefødende)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.858 visninger
20 svar
0 synes godt om
6. marts 2010

LMM

Hej Piger..

Pyhha er ved at være utålmodig, er nu 40+2 og er ved at sprænge af spænning, vil så gerne snart have vores søn til verden..

Så ville bare lige høre jer, hvor nabge dage gik i over?? gjorde i noget for at få gang i gudklumpen

Lærke 40+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2010

LouiseNielsen

LMM skriver:

Hej Piger..

Pyhha er ved at være utålmodig, er nu 40+2 og er ved at sprænge af spænning, vil så gerne snart have vores søn til verden..

Så ville bare lige høre jer, hvor nabge dage gik i over?? gjorde i noget for at få gang i gudklumpen

Lærke 40+2

Puster lidt ve-støv i din retning og krydser finger for det hjælper....

Jeg gik 5 dage over tid med Nicklas.... Gjorde en hel masse for at sætte det i gang, men intet hjalp! Det bedste er at slappe af og vente. Laver du alt mulig så kan du risikere at du er møg træt til når du skal føde.... "nyd" hellere at du har tid til at ligge dig på sofaen og se en go film..... Og bare vent inden du får set dig om, så holder du din lille baby-dreng i armene....

Pøj pøj med den foregående fødsel....

Anmeld

6. marts 2010

LMM

LouiseLarsen skriver:

Puster lidt ve-støv i din retning og krydser finger for det hjælper....

Jeg gik 5 dage over tid med Nicklas.... Gjorde en hel masse for at sætte det i gang, men intet hjalp! Det bedste er at slappe af og vente. Laver du alt mulig så kan du risikere at du er møg træt til når du skal føde.... "nyd" hellere at du har tid til at ligge dig på sofaen og se en go film..... Og bare vent inden du får set dig om, så holder du din lille baby-dreng i armene....

Pøj pøj med den foregående fødsel....

hi hi mange tak prøver også på at slappe af, men er bare så spændt!! at jeg er helt "kullert" i hovedet

Anmeld

6. marts 2010

BK

Jeg gik 9 dage over både første og anden gang...

Anmeld

6. marts 2010

LouiseNielsen

LMM skriver:

hi hi mange tak prøver også på at slappe af, men er bare så spændt!! at jeg er helt "kullert" i hovedet

Kender alt for godt den følelse.... Så uanset hvor meget folk siger til en at man skal nyde man har tid til at gøre nogen ting, så tænker man, ja ja den er go med dig, hehe.....

Men lov mig du ik når så langt at du drikker amrikansk olie.... Det gjorde jeg, og tænkte jeg tager lidt ekstra i håb om at så virker det. Det eneste der skete var at jeg fik den vildeste "racer-røv" og måtte overnatte på mit wc....

Anmeld

6. marts 2010

Risen

orh kan godt forstå du er utålmodig ! Pyha ville jeg også være ! 

masser af VEEEESTØØØØV til dig og held og lykke med fødslen ! Glæder mig til at læse din FB!

Anmeld

6. marts 2010

bagger26

Altså jeg er 2. gangsfødende og er også 40+2 i dag, har næsten heller ikke mere tålmodighed tilbage.. Det mindste lille prik  maven får mig til at stoppe op og mærke efter, kan det mon være en ve.. men ak nej, er stadig stor som jeg ved ikke hvad..

Fødte den 1. da jeg var 40+3, og det er jo i morgen, men argh tror bare ikke der er noget på vej endnu.. øv..

Vi kan jo ikke gøre så meget andet end bare at vente deværre...

Christine 40+2

Anmeld

7. marts 2010

Halbschön

LMM skriver:

Hej Piger..

Lærke 40+2

Uha, jeg gik MANGE dage over tid, selvom jeg var blevet lovet af fødselslæge at jeg blev sat igang pga. stort barn... Men alt i alt gik jeg 15 dage over tid... (19dage hvis man regner fra den oprindelige termin, som lægerne begyndte at gøre til sidst pga. stort barn...

Tror ikke jeg gjorde noget bevidst for at sætte det igang, for vi skulle flytte den dag jeg var 39+0. Op på 2.sal med os, så der fik jeg jo gået MANGE gange op og ned af trapper. De efterfølgende dage gik med at pakke ud, lave børneværelse og gøre rent... Men ikke om der skete noget, udover at jeg bare blev endnu mere træt og fik endnu mere ondt.. ØV! Havde rigtig mange plukkeveer, og de hjalp jo nok lidt til at modne mig godt, så at jeg kunne få taget vandt i stedet for en stikpille den dag jeg blev sat igang. Og jeg tror at det forkortede min fødsel rigtig meget..

Så SLAP af - nyd den sidste tid som to... Lillemanden skal nok komme ud....

- men iiiih, hvor jeg forstår din utålmodighed Og den blir ikke bedre jo flere dage man går over tid

Knus

Anmeld

7. marts 2010

XXSS

Det siges at sex skulle hjælpe på det , idet mandens sæd afgiver nogle endofiner eller lignende som skulle starter veerne.

Jeg ved ikke om det er en gammel skrøne  - og det er jo ikke altid, at man lige har lyst til det sjove når man er så langt i graviditeten. Men min slimprop røg efter at vi dog trods alt gjorde et forsøg og veerne startede, da var jeg 40+0 tror jeg... Før det var der ikke nogle tegn på at veerne ellers skulle starte.

Så kan kun sige prøv det, hvis motivationen er der for det  

Det koster ikke noget.

Pøj pøj

Knus Tanja 20+2

Anmeld

7. marts 2010

businesstigger

føler med dig!

Jeg gik 5 dage over med Alexander og jeg var SÅ utålmodig! Jeg løb op og ned fra 3. sal med vasketøj, gik og cyklede LANGE ture, bagte en såkaldt ve-kage, og var ogs ude og jogge i håbet om at et eller andet ville sætte fødslen igang. For jeg følte at hver dag over var som 9 mdr ekstra ove i. Men INTET hjalp. Han kom da han ville.

Kan dog sige at NÅR veerne går i gang kan jeg anbefale at drikke tonic. Der er et stof i det der hjælper fødslen på vej - Selv fik jeg drukket 1 l cia og jeg var 10 cm åben da vi nåeede til hospitalet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.