Er der nogen af jer, der kan lide at gå i teatret???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2010

TbCp

Tjuhl skriver:

vi har kun været i teatret sammen meget meget få gange, for Søren kan ikke holde det ud. men jeg kan rigtig godt lide teater, og gik relativt ofte i teatret før vi blev kærester. før vi flyttede til Fyn gik vi også rigtig meget ud og spise...der boede vi jo på Nørrebro, så der var rigtig meget i gå afstand at vælge imellem...hernede er vi ikke så gode til at udforske udvalget

nu går vi en sjælden gang i biffen (fx idag) og ellers lejer vi film og ser herhjemme - så kan man holde tissepause når man vil

ellers læser vi meget...det er tit vi ligger i hver sin sofa og læser en bog. vi snakker også rigtig rigtig meget....diskuterer politik eller ligger oppe i sengen og fortæller løgnehistorier vi kan rigtig godt lide at gå på museum begge to og ja...køre lange ture uden noget mål andet end at kigge ud af vinduet og være sammen

wellness er jeg slet slet ikke til

Køre ture elsker vi også, men har dog som regel en endestation. Ofte ender vi jo ved nogle bunkers et sted og når man så har sit eget lille 2.-verdenskrigs leksikon med er det altid spændende..... men det kender du jo

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2010

oo

TbCp skriver:

Køre ture elsker vi også, men har dog som regel en endestation. Ofte ender vi jo ved nogle bunkers et sted og når man så har sit eget lille 2.-verdenskrigs leksikon med er det altid spændende..... men det kender du jo

jep! det kender jeg alt til...en periode der aldrig har interesseret mig synderligt er pludselig blevet noget jeg kan svare ret godt på

på den anden side er Søren også blevet meget feministisk at høre på, så det går vist lige op

Anmeld

7. marts 2010

Bondepigen

TbCp skriver:

Oh ja svævefly. Det har jeg prøvet rigtig mange gange, med loop og hvad har vi.... det er SÅ fedt

Ja det er det nemlig. Men hold op jeg var godt nok meget i tvivl om jeg turde. Stod og sagde til dem: "Jeg tør godt" "Nej jeg tør ikke" skiftevis 100 gange.... Til sidst, da det blev min tur, sagde jeg "Ok, jeg fortryder nok, hvis ikke jeg gør det" Og det var jo bare så fedt!!!!

Anmeld

7. marts 2010

Bondepigen

Tjuhl skriver:

vi har kun været i teatret sammen meget meget få gange, for Søren kan ikke holde det ud. men jeg kan rigtig godt lide teater, og gik relativt ofte i teatret før vi blev kærester. før vi flyttede til Fyn gik vi også rigtig meget ud og spise...der boede vi jo på Nørrebro, så der var rigtig meget i gå afstand at vælge imellem...hernede er vi ikke så gode til at udforske udvalget

nu går vi en sjælden gang i biffen (fx idag) og ellers lejer vi film og ser herhjemme - så kan man holde tissepause når man vil

ellers læser vi meget...det er tit vi ligger i hver sin sofa og læser en bog. vi snakker også rigtig rigtig meget....diskuterer politik eller ligger oppe i sengen og fortæller løgnehistorier vi kan rigtig godt lide at gå på museum begge to og ja...køre lange ture uden noget mål andet end at kigge ud af vinduet og være sammen

wellness er jeg slet slet ikke til

Det lyder da rigtig hyggeligt altsammen!!

Jeg er bestemt heller ikke til al slags wellness... Skal ikke ud og lufte appelsinplantagerne for vildt fremmede.  Men ansigtsmassage, fodmassage eller noget i den retningville jeg da ikke sige nej til...

Anmeld

7. marts 2010

Bondepigen

TbCp skriver:

Vi er osse glade for at køre en tur ind imellem. Jeg synes vi taler så godt sammen, når vi er ude at køre!!

Anmeld

7. marts 2010

TbCp

bondepigen skriver:

Ja det er det nemlig. Men hold op jeg var godt nok meget i tvivl om jeg turde. Stod og sagde til dem: "Jeg tør godt" "Nej jeg tør ikke" skiftevis 100 gange.... Til sidst, da det blev min tur, sagde jeg "Ok, jeg fortryder nok, hvis ikke jeg gør det" Og det var jo bare så fedt!!!!

Hehe ved min første tur var jeg så nervøs og rystede så meget at jeg ikke selv kunne tage faldskærm på eller noget.

Anmeld

7. marts 2010

TbCp

bondepigen skriver:

Vi er osse glade for at køre en tur ind imellem. Jeg synes vi taler så godt sammen, når vi er ude at køre!!

Ja det gør man helt bestemt.

Anmeld

7. marts 2010

Bondepigen

TbCp skriver:

Hehe ved min første tur var jeg så nervøs og rystede så meget at jeg ikke selv kunne tage faldskærm på eller noget.

Haha, det kunne jeg heller ikke, men ønskede det nok egentlig heller ikke. Ville skisme være sikker på den sad HELT rigtigt!!

Anmeld

7. marts 2010

Vinker

Har en kæreste der er vild med at se musicals. Jeg kan du også godt lide at se dem en gang imellem. Der er tit en masse gode sange. Han er helt pjattet med Atlantis - han kan alle sangene udenad! Tror han er blevet lidt miljø-skadet efter at ha arbejdet nogle år i Kongres centeret i Herning (slæbedreng/bagscenen/scenevagt osv)

Ellers synes jeg det er mega fedt at være en rigtig koncert/en dags festivaller hvor man kan danse, pjatte, flippe ud og få et par fadbamser eller sprut-sodavand sammen med veninderne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.