Er der nogen af jer, der kan lide at gå i teatret???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

740 visninger
18 svar
0 synes godt om
6. marts 2010

Bondepigen

Ja, jeg kom til at tænke på, hvad I egentlig godt kan lide, eller hvad I kunne tænke jer at prøve....

Altså er det sportskampe man er til?? Er det koncerter? Noget vildt, som bungee jumping, helikopter flyvning, svæveflyvning eller noget helt andet???

Gider ikke spørge om wellness, for det tror jeg at de fleste af jer, hvis ikke alle, godt kan lide....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2010

Klumpe-dumpe

sportskampe.... især ishockey....

-Men også koncerter og teater (<-der er bare aldrig nogen jeg kan lokke med)

Anmeld

6. marts 2010

TbCp

Teater er kanon, det er bare for sjældent vi kommer afsted.
Tror noget af det vi elsker mest er at prøve nye restauranter. God mad og god vin det hitter her!

Anmeld

6. marts 2010

JustAnotherName

Herhjemme har vi en pasion for film. Vi ser rigtig mange film!

Vi er ikke så gode til at komme ud og lave ting, såsom teater, osv.
Men når vi endelig går ud, så nyder vi f.eks. at tage en tur i biffen eller ud og spise på restaurante.

Og så har vi førhen brugt meget tid på at spille Hollandsk Bingo - hehe.
Men det er der jo ikke tid (eller penge) til mere, nu hvor vi har fået pigerne.

Vi har også været glade for at rejse. Men nu bliver det mere til sommerhus-ferier herhjemme i lille DK efter vi fik pigerne.
Vi skal dog til Paris til maj (uden børn), men ellers kommer vi ikke rigtigt udenlands mere. Men det skal vi nok også mere igen, når engang pigerne bliver noget større!

Anmeld

6. marts 2010

Klumpe-dumpe

JustAnotherName skriver:

Herhjemme har vi en pasion for film. Vi ser rigtig mange film!

Vi er ikke så gode til at komme ud og lave ting, såsom teater, osv.
Men når vi endelig går ud, så nyder vi f.eks. at tage en tur i biffen eller ud og spise på restaurante.

Og så har vi førhen brugt meget tid på at spille Hollandsk Bingo - hehe.
Men det er der jo ikke tid (eller penge) til mere, nu hvor vi har fået pigerne.

Vi har også været glade for at rejse. Men nu bliver det mere til sommerhus-ferier herhjemme i lille DK efter vi fik pigerne.
Vi skal dog til Paris til maj (uden børn), men ellers kommer vi ikke rigtigt udenlands mere. Men det skal vi nok også mere igen, når engang pigerne bliver noget større!

Hvad filan er Hollansk bingo

Anmeld

6. marts 2010

JustAnotherName

malucca09 skriver:

Hvad filan er Hollansk bingo

Det er Bingo, hvor præmierne er penge ....ikke som banko, hvor man f.eks. vinder en halv gris elelr lignende  ....og reglerne er vist lidt anderledes end i almindelig Bingo.

Anmeld

6. marts 2010

Klumpe-dumpe

JustAnotherName skriver:

Det er Bingo, hvor præmierne er penge ....ikke som banko, hvor man f.eks. vinder en halv gris elelr lignende  ....og reglerne er vist lidt anderledes end i almindelig Bingo.

Så går min mor til Hollandsk bingo

-Vi kalder det nu bare banko, når det er om penge, og andespil når det er om dyr

Anmeld

6. marts 2010

Bondepigen

Hehe, jeg skulle osse til at spørge om, hvad Hollandsk bingo var... Så blev jeg så klog.

Jeg har været i teater 3 gange i mit voksenliv. En gang på Dr. Dantes (i Kbh, tror jeg) og det var godt nok en kæmpeoplevelse!! Så det fik jeg lyst til at prøve igen.

Så tog jeg på det hem'lige teater i Aalborg, men det var godt nok en skuffelse i forhold til.

Og en gang på Aalborg teater, hvor en veninde og en ven spillede med. Det var sjovt nok, fordi jeg kendte dem, men ikke en forestilling jeg gad se ellers.

Og så kan jeg godt lide at prøve noget grænseoverskridende...er bare ikke så god til det... Men det er da sket et par gange... bl.a. fik jeg overtalt mig selv til en tur i svævefly, og det var jo bare en fed fornemmelse at blive skudt afsted og svæve rundt og kigge på landet nedenunder. Har aldrig fløjet i en rigtig flyver... ved heller ikke om jeg nogensinde kommer til det.

Ellers bliver det mest til god mad og vin.

Anmeld

6. marts 2010

oo

vi har kun været i teatret sammen meget meget få gange, for Søren kan ikke holde det ud. men jeg kan rigtig godt lide teater, og gik relativt ofte i teatret før vi blev kærester. før vi flyttede til Fyn gik vi også rigtig meget ud og spise...der boede vi jo på Nørrebro, så der var rigtig meget i gå afstand at vælge imellem...hernede er vi ikke så gode til at udforske udvalget

nu går vi en sjælden gang i biffen (fx idag) og ellers lejer vi film og ser herhjemme - så kan man holde tissepause når man vil

ellers læser vi meget...det er tit vi ligger i hver sin sofa og læser en bog. vi snakker også rigtig rigtig meget....diskuterer politik eller ligger oppe i sengen og fortæller løgnehistorier vi kan rigtig godt lide at gå på museum begge to og ja...køre lange ture uden noget mål andet end at kigge ud af vinduet og være sammen

wellness er jeg slet slet ikke til

Anmeld

6. marts 2010

TbCp

bondepigen skriver:

Hehe, jeg skulle osse til at spørge om, hvad Hollandsk bingo var... Så blev jeg så klog.

Jeg har været i teater 3 gange i mit voksenliv. En gang på Dr. Dantes (i Kbh, tror jeg) og det var godt nok en kæmpeoplevelse!! Så det fik jeg lyst til at prøve igen.

Så tog jeg på det hem'lige teater i Aalborg, men det var godt nok en skuffelse i forhold til.

Og en gang på Aalborg teater, hvor en veninde og en ven spillede med. Det var sjovt nok, fordi jeg kendte dem, men ikke en forestilling jeg gad se ellers.

Og så kan jeg godt lide at prøve noget grænseoverskridende...er bare ikke så god til det... Men det er da sket et par gange... bl.a. fik jeg overtalt mig selv til en tur i svævefly, og det var jo bare en fed fornemmelse at blive skudt afsted og svæve rundt og kigge på landet nedenunder. Har aldrig fløjet i en rigtig flyver... ved heller ikke om jeg nogensinde kommer til det.

Ellers bliver det mest til god mad og vin.

Oh ja svævefly. Det har jeg prøvet rigtig mange gange, med loop og hvad har vi.... det er SÅ fedt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.