Sæbe i badevandet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2010

Mor til Frederic og Freya

Vi har altid brugt: Mellisa luksus baby bade olie.

Da det ikke gør baby glat som en ål, men stadig gør baby lækker, blød, sund og elastisk.

Det er med økologiske urter og olier - uparfumeret.

Der er en hel serie i det produkt og vi køber vores i Ønske Børn..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2010

Lærke90

Freja er i bad hver dag. 1-2 gange om ugen er det grundigt bad med olie. Synes ikke at hun er særlig glat. Vi putter ca. 2 dråber olie i. De andre dage er det bare vand - dette gør vi i stedet for at give hende etage vask, da et hurtigt dyb er nemmere.

Anmeld

6. marts 2010

Dansker i England

Jeg har brugt sæbe i vandet siden lillepigen var et par uger gammel, og jeg har aldrig hørt, at man ikke måtte det (og jeg talte også med min sundhedsplejerske om det). Vi smurte hende ind i olie efter badet en gang om ugen de første tre måneder, og nu bliver hun smurt ind i creme et par gange om ugen (hun er 6 mdr).

Anmeld

7. marts 2010

lillemunk

Michael healer skriver:

Hej

Ved du hvad det er for stof du mener der er gift, som gør sæben flydene ?

mvh Michael

Hej.....
Hmm nej jeg kan desværre ikke det er ikke mindre en 6 år siden jeg fik påtalt hvad det hed.... men jeg kan kun huske jeg fik fortalt at fast sæbe er bedst og ikke indholder lige så mange ting om flydende.

Anmeld

7. marts 2010

Kala

lillemunk skriver:

Olie olie og olie.... Jeg begyndte først at putte shampoo i vandet da de var omkring 2 år...Min datter har en slags fiskehud...og der er sæbe bare ikke sagen.
Hun bliver vasket med sæbe der er lavet af strudse fedt.
Faste sæber er best.
Det der gør sæben flydende er ren gift (groft sagt.)

Jeg kan ikke helt forstå, hvordan noget kan få svanemærke og lignende, hvis det er ren gift...

Derudover vil jeg lige pointere, at fast sæbe så til gengæld er en ren bakterie-bombe...

Anmeld

7. marts 2010

Mira0911

Vi bruger olie her... Sæbe når hun har kastet op eller sat med nioget rigtig klister...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.