Sæbe i badevandet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.736 visninger
15 svar
0 synes godt om
6. marts 2010

Kala

Hej

Lige et hurtigt spørgsmål.

Hvornår må man begynde at putte en lille smule babyshampoo i vandet når den lille er i bad?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2010

XXSS

Efter et par uger eller lidt olie, bare ikke for meget så deres hud tørrer ud  og ikke bade for tit et par gange om ugen.

Knus Tanja

Anmeld

6. marts 2010

SaNiNa

Vi bruger stadig ikke andet end olie i vandet hver anden gang han er i bad. igår blev han dog lige vasket med sæbe kan han hvade kastet op ude over sig selv... og han kommer osse en tur i bad i dag igen da han kastede lidt op igen og han lugter bestem ikke godt og tvivler på et bad uden sæbe kan klare det...

Anmeld

6. marts 2010

SpunkenJo

Carl blir IKKEK vasket med sæbe, kun hvis han har kastet op, eller har fedtet med et eller andet virkelig ulækkert, som fx. MAKREL...

Kun vand her.

Og når han så HAR VÆRET I BAD, masserer jeg ham med kokosolie.

Tip top lækker baby, nu snart barn på 1 år!!!!

Og han lugter altså ikke af andet end lækker baby. Heller ingen arp, eller andre hudproblemer her. Tværtimod

Anmeld

6. marts 2010

lillemunk

Olie olie og olie.... Jeg begyndte først at putte shampoo i vandet da de var omkring 2 år...Min datter har en slags fiskehud...og der er sæbe bare ikke sagen.
Hun bliver vasket med sæbe der er lavet af strudse fedt.
Faste sæber er best.
Det der gør sæben flydende er ren gift (groft sagt.)

Anmeld

6. marts 2010

SpunkenJo

TIP:

Så kom ike lien i badevandet, mens baby er helt lille. For de blir sokm ål i vandet..... Vent istedet med olien, til de kommer op af vandet....

Når de blir større, kan man jo nemmere tage fat i dem, men inde da, så vent med olien i vandet....

Anmeld

6. marts 2010

Brams

Jeg kommer 5-6 dråber olie i vandet når jeg bader min datter. Jeg bader hende ca. 2 gange om ugen ellers bliver hendes hud alt for tør. Efter badet smurte jeg hende ind i fedtcreme, da hendes hud er meget tør.

Efter råd fra sundhedsplejersken er skal jeg dog nu prøve at lade være med at smøre hende ind og i stedet kun smøre de steder hvor hun evt. bliver tør, da huden har meget bedre af ikke at få tilført nogen som helst form for fedt "udefra" men selv skal regulere det.

Bruger kun sæbe en sjælden gang imellem, til hår eller steder som er "beskidte".

Anmeld

6. marts 2010

Ni-ko-li-ne

Kala skriver:

Hej

Lige et hurtigt spørgsmål.

Hvornår må man begynde at putte en lille smule babyshampoo i vandet når den lille er i bad?

Ja jeg kunne så aldrig drømme om at putte olie i vandet vores hur er skabt til at holde olie ude... Vi bader Nikoline hver anden dag og ca hver anden gang vasker jeg hendes hår med A-dermas vaske produkter (de er uden sæbe)... Jeg vasker hende under armene, på hænderne og fødderne hver gang... Og efter badet bliver hun smurt i A-derma's fede body creme... Nikoline har lidt/lider af børne eksem... Og olie er noget af det værste...

Anmeld

6. marts 2010

Vingummien

ka-ri-na skriver:

Ja jeg kunne så aldrig drømme om at putte olie i vandet vores hur er skabt til at holde olie ude... Vi bader Nikoline hver anden dag og ca hver anden gang vasker jeg hendes hår med A-dermas vaske produkter (de er uden sæbe)... Jeg vasker hende under armene, på hænderne og fødderne hver gang... Og efter badet bliver hun smurt i A-derma's fede body creme... Nikoline har lidt/lider af børne eksem... Og olie er noget af det værste...

Vi har heller ikke olie i hehe

Vi vasker med noget andet når det er. Nu kommer Emil så slet ikke i karbad det må han ikke. Så vi bliver nødtil at vaske ham ind i sæbe når han HVER dag skal under bruseren fordi vi skal være sikker på alt kommer af hans hud.

Anmeld

6. marts 2010

Michael healer

lillemunk skriver:

Olie olie og olie.... Jeg begyndte først at putte shampoo i vandet da de var omkring 2 år...Min datter har en slags fiskehud...og der er sæbe bare ikke sagen.
Hun bliver vasket med sæbe der er lavet af strudse fedt.
Faste sæber er best.
Det der gør sæben flydende er ren gift (groft sagt.)

Hej

Ved du hvad det er for stof du mener der er gift, som gør sæben flydene ?

mvh Michael

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.