X-factor :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2010

Mettemus

Metchen skriver:

jæææssss, Daniel ryger nok i aften. Fin fyr, ikke for tyk, men lidt irriterende.

Ku' ikk hasagt det bedre selv  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2010

otlitrom

lisbethita skriver:

SE LIGE HENDES BUKSER!!!!! HA HA::: mega sexy! Kitty...kan du huske dem fra forrige gang? 

Ja sgu!! Der var noget med nogle bukser hehe I remember! Men jeg fangede den ikke lige i aftenens x-faktor..

Anmeld

5. marts 2010

ooo

Uhhh, håber at Tine går videre.

Anmeld

5. marts 2010

Mutti2

Ej øv da, så røg søde Daniel

Anmeld

5. marts 2010

Ox.

Puha, er nu glad for Tine gik videre, hun har bare talent den tøs!! 16 år gammel med sådan en stemme, wow siger jeg bare ...

Daniel synes jeg helt sikkert skal følge rock genren, hooold op det lød godt forrige gang, og jeg var ellers ikke Daniel tilhænger ...

Anmeld

5. marts 2010

Kløver

Milla-Victoria's mor skriver:

ja det var ærgeligt, jeg så hellere fireflies var røget end daniel, Tine fortjente at komme videre, hun gør det så godt

Anmeld

5. marts 2010

Ranarupta

Milla-Victoria's mor skriver:

Hihi, jeg kan simpelthen ikke lade være med at tænke, at han er Ole og Ulla Henriksens kærlighedsbarn... 

Anmeld

6. marts 2010

Ox.

Ranarupta skriver:

Hihi, jeg kan simpelthen ikke lade være med at tænke, at han er Ole og Ulla Henriksens kærlighedsbarn... 

Eeeej søde haha, hvor er du sjov!

Anmeld

6. marts 2010

Michael healer

Ranarupta skriver:

Hej

Ja det er ikke skudt helt ved siden af, prøv at se på deres ansigt især omkring mund og smilehuller, har de meget til fælles , ud over deres positive smilende væsner

Mvh Michael

Anmeld

6. marts 2010

RGN

Profilbillede for RGN

Hvem havde fået færrest stemmer sammen med Daniel?

(Går i seng inden det er færdigt, da jeg har et barn der sover ekstrem lidt, så det er med at sove når han synes)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.