X-factor :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2010

Mutti2B

Åh nej nej nej. Tine er sgu da også altid så uheldig med lyden  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2010

steph0804

Zafir skriver:

Det var jesper der sang dune...

præcis, er det ikk ham du skriver sang Lenny?? Nå det er også lige meget, de er da alle sammen meget bedre i aften

Anmeld

5. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

præcis, er det ikk ham du skriver sang Lenny?? Nå det er også lige meget, de er da alle sammen meget bedre i aften

nej ham der den lyshårede... Det er Daniel ikk? Han sang Lenny i sidste uge......

Anmeld

5. marts 2010

steph0804

Zafir skriver:

nej ham der den lyshårede... Det er Daniel ikk? Han sang Lenny i sidste uge......

Ja det har du ret i... tror bare du kom til at skrive det forkerte navn første gang... eller også er det bare mig der er i total søvnunderskud

Anmeld

5. marts 2010

ekzunz

Zafir skriver:

Ha ha - du er vist helt forvirret - men du har ret - Daniel sang Lenny sidste uge og Jesper sang Dune - men det var ikke det du skrev...... Men pyt - jeg er vild med både Lenny og Dune....

Anmeld

5. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Bono skriver:

Ha ha - du er vist helt forvirret - men du har ret - Daniel sang Lenny sidste uge og Jesper sang Dune - men det var ikke det du skrev...... Men pyt - jeg er vild med både Lenny og Dune....

Jeg er også på arbejde og sidder og snakker samtidig Så jeg er virkelig nok ikke helt tilstede i hjernen også... 

Anmeld

5. marts 2010

ekzunz

Zafir skriver:

Jeg er også på arbejde og sidder og snakker samtidig Så jeg er virkelig nok ikke helt tilstede i hjernen også... 

Ha - nej  - og det plejer jo heller ikke være at være nødvendigt med hjerne når man ser X-factor....passer fantastisk til fredags-hygge....

Anmeld

5. marts 2010

Tina2

Tror Daniel ryger ud iaften.....

Anmeld

5. marts 2010

ooo

jæææssss, Daniel ryger nok i aften. Fin fyr, ikke for tyk, men lidt irriterende.

Anmeld

5. marts 2010

Lady Marion <3

Anna og Tine burde komme i fare zonen i dag , de var klart de dårligeste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.