kvalme allerede i uge 4-5?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15.014 visninger
17 svar
0 synes godt om
5. marts 2010

Linekocemba

Hej kloge kvinder!

Kan det virkelig være rigtig at man er så ramt af kvalme i uge 4-5? jeg har det sååå skidt mads og er svimmel.

Håber i gider at svare..

Derudover føles mine bryster som sten. Nogen af jer der havde det på samme måde så tidligt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2010

Faith

Jeg tror det er meget individuelt hvordan hver enkelt kvinde har det under en graviditet.... Jeg fik først kvalme omkring uge 7 og så varede det ca 1 uge. Andre har det fra undfangelse til fødsel (groft sagt). En af mine kollegaer blev sygemeldt i uge 8 og frem til fødslen pga. ekstrem kvalme, andre (mig selv inklusive) går næsten helt fri.

Men hensyn til ømme bryster så kom det først ca i uge 10 hos mig.

Men tror altså intet unormalt der er ved dig

Anmeld

5. marts 2010

lotte32

Jeps, det kan sagtens passe de gange jeg har været gravid har jeg haft kvalme lige med det samme og mine bryster har været så ømme... rigtigt ubehageligt... håber du snart får det bedre

Anmeld

5. marts 2010

Vial

Det kan sagens passe.

Jeg blev insemineret d. 14. dec. Juleaften kunne jeg slet ikke spise noget og var så dårlig. Der var jeg 3+"et eller andet lavt tal".

Da jeg nåede til uge 11 stykker, så stoppede kvalmen og har haft det godt lige siden - 7-9-13  

God bedring hilsen Karina 13+6

Anmeld

5. marts 2010

oo

ja det kan godt passe. jeg havde ekstremt ømme bryster og kvalme fra uge 5 - dog begyndte opkastningerne først i uge 6.

Anmeld

5. marts 2010

merichs

Jeg havde kvalme (en ekstrem voldsom kvalme!) fra da jeg var 5+ noget og er stort set sluppet af med det nu (er 10+1 idag), har dog stadig lidt kvalme men slet ikke i samme grad som de sidste 4-5 uger.

Anmeld

5. marts 2010

Josesmor

jeg er også begyndt at have helt vildt meget kvalme.. Især idag

Og ømme bryster faktisk fra starten.. men de bliver værre og værre..Håber du snart er ovre det

Nogen der har nogle råd til kvalme???

Anmeld

5. marts 2010

oo

Sama skriver:

jeg er også begyndt at have helt vildt meget kvalme.. Især idag

Og ømme bryster faktisk fra starten.. men de bliver værre og værre..Håber du snart er ovre det

Nogen der har nogle råd til kvalme???

det eneste jeg kan sige er, at du i hvert fald skal holde dig langt fra ingefær! der er hos rotter vist en sammenhæng mellem indtagelse af ingefær og spontan abort, og man mistænker at det samme er tilfældet hos mennesker 

det værste er næsten at ingefær hjælper helt fantastisk mod kvalme

Anmeld

5. marts 2010

XXSS

Hej med dig

Jeg opdagede min 2. gradviditet her, ved at jeg var svimmel og havde kvalme, det var lige midt i H1n1 sæsonen, så jeg var bange for, at jeg var blevet smittet , tog dog en test for at tjekke og jeg var gravid . Første gang havde jeg kun "køresyge" ingen kvalme. Her anden gang Havde jeg kvalme i 2½ måned, det er så forskelligt...

Har også prøvet at besvime to gange på grund af graviditet, så ja, man er ikke helt "normal" i situationen

Håber det kunne bruges

Knus Tanja 20+0

Anmeld

5. marts 2010

Josesmor

Tjuhl skriver:

det eneste jeg kan sige er, at du i hvert fald skal holde dig langt fra ingefær! der er hos rotter vist en sammenhæng mellem indtagelse af ingefær og spontan abort, og man mistænker at det samme er tilfældet hos mennesker 

det værste er næsten at ingefær hjælper helt fantastisk mod kvalme

Ja så hellere kvalme og ingen ingefær da.. puhaaa... må leve med det for en tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.