Se vores fine slyngevugge - fototråd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2010

Cris

I LOVE IT!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2010

Diana...

Hvor er den bare FED. Den godt valg med stoffet :) jeg er bare SÅ misundelig. 

Ikke for at gøre dig nervøs eller noget men vi havde os en hoppe gynge med gribe krog som ikke skulle kunne ryge af men det gjorde den :) Og ikke når han hoppet i den men når han gynget i den :( Den røg ned og fik alle de der jern stænger i hoved og det er desværre ikke første gang jeg høre det med de gribekroge :(

Knus Diana

Anmeld

5. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Lækker!! Kom den med alt?

Kan du huske sælgerens navn? Bare så jeg husker søge på hende senere...

Og hvad gav du for den?

Jeg gav 599kr for at få selve vuggen syet med alle materialer, 180 for yderstoffet som jeg bestilte online og fik sendt direkte til syersken, 100kr for pakke med ophæng og kæde m.m. 100kr for madrassen og 25 kr stk for to lagner... Så lige lidt over en tusse... Og så hentede jeg den selv på hendes bopæl. Navnet var Trine Zoffman Lønvig. 

Anmeld

5. marts 2010

Moderator

Di. skriver:

Hvor er den bare FED. Den godt valg med stoffet :) jeg er bare SÅ misundelig. 

Ikke for at gøre dig nervøs eller noget men vi havde os en hoppe gynge med gribe krog som ikke skulle kunne ryge af men det gjorde den :) Og ikke når han hoppet i den men når han gynget i den :( Den røg ned og fik alle de der jern stænger i hoved og det er desværre ikke første gang jeg høre det med de gribekroge :(

Knus Diana

Usch Det skal jeg ihvertfald lige holde øje med!!! Men den  er temmelig stram, den fjeder der holder den fast, vil jeg nu sige... Vi har da gået og trykket en del på vuggen og den giver sig ikke en tomme!

Anmeld

5. marts 2010

Bavianis

Så du havde selv en sy-opskrift til den? Min mor er nemlig meget skrap til at sy, så det kan være der er en fødselsdagsgave der...

Anmeld

5. marts 2010

Diana...

Rosa skriver:

Usch Det skal jeg ihvertfald lige holde øje med!!! Men den  er temmelig stram, den fjeder der holder den fast, vil jeg nu sige... Vi har da gået og trykket en del på vuggen og den giver sig ikke en tomme!

Oki det lyder som om den er lidt strammere end vores var. Men det jo os kun mens han er lille han kan ligge i den jo så der sker nok ikke noget. Lucas var jo en basse :) som du nok husker ha ha og er jo en vild passer og kan godt lide der sker lidt med fart på ha ha. 

Anmeld

5. marts 2010

FruEllingsen

Hvor er den bare rigtig flot

Anmeld

5. marts 2010

Moderator

Bavianis skriver:

Så du havde selv en sy-opskrift til den? Min mor er nemlig meget skrap til at sy, så det kan være der er en fødselsdagsgave der...

Nej det har jeg ikke, jeg svarede bare på en TS annonce (den er dog taget ned nu, da hun havde fået vildt mange henvendelser).. Men den må kunne findes derude på the world wide web...?

Anmeld

5. marts 2010

Ranarupta

Rosa skriver:

Jeg gav 599kr for at få selve vuggen syet med alle materialer, 180 for yderstoffet som jeg bestilte online og fik sendt direkte til syersken, 100kr for pakke med ophæng og kæde m.m. 100kr for madrassen og 25 kr stk for to lagner... Så lige lidt over en tusse... Og så hentede jeg den selv på hendes bopæl. Navnet var Trine Zoffman Lønvig. 

Super!! Mange tak. 

Anmeld

5. marts 2010

Ranarupta

Bavianis skriver:

Jamen, hvis hun er ferm, så prøv dette link:

http://www.mamaslife.dk/product.asp?product=1058

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.