Se vores fine slyngevugge - fototråd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.033 visninger
25 svar
0 synes godt om
5. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Den er custommade, jeg har selv valgt stoffet - meget sommerligt, men kan sagtens gå til en dreng. Madrassen er 100% øko-uld og prisen var ca. 300kr mindre end "originalen" ink. ophæng og 2 lagner - sælgeren kan snart igen findes på Trendsales, selvom hun pt er overbooket...

Kh

Rosa

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2010

TbCp

Den er simpelthen bare fin!
Hvis jeg nogensinde skal have flere børn så vil jeg rigtig gerne have fat i sådan en, min veninde har også selv syet en da hun fik sin datter.
Håber i bliver glade for den

Anmeld

5. marts 2010

BinaMor

årh den er bare rigtig fin

Anmeld

5. marts 2010

steph0804

Ih hvor er den lækker.... den blir jeres lille dreng helt sikkert super glad for, sådan vil jeg helt klart også have næste gang vi skal have en lille

Anmeld

5. marts 2010

Bavianis

Vi har også gibslofter - hvordan får I Jeres til at hænge? Så den hang i en døråbning...

Anmeld

5. marts 2010

LotteGabriella

Rosa skriver:

Den er custommade, jeg har selv valgt stoffet - meget sommerligt, men kan sagtens gå til en dreng. Madrassen er 100% øko-uld og prisen var ca. 300kr mindre end "originalen" ink. ophæng og 2 lagner - sælgeren kan snart igen findes på Trendsales, selvom hun pt er overbooket...

Kh

Rosa

hold da op hvor er den bare super fin

Anmeld

5. marts 2010

Ranarupta

Lækker!! Kom den med alt?

Kan du huske sælgerens navn? Bare så jeg husker søge på hende senere...

Og hvad gav du for den?

Anmeld

5. marts 2010

Anne85

Hvor er den fin! Må jeg spørge hvad den har kostet?

Anmeld

5. marts 2010

Loa

Gud hvor ser den bare fin og hyggelig ud.......

Anmeld

5. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Bavianis skriver:

Vi har også gibslofter - hvordan får I Jeres til at hænge? Så den hang i en døråbning...

Den kommer med en form for en "gribekrog" der griber fat over dørkarmen på begge sider. Og så kan man vist kkøbe et stativ til den også, men vores skal helst hænge i en højde hvor missen ikke lige kan hoppe op

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.