kreativ inspirationstråd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2010

Loa

lion skriver:

De første 3 billeder er til min søns barnedåb d. 15 maj 2010.

1. bordpynt.

2. Er bordkort.

3. Indbydelse.

De andre billeder er fra min datters barnedåb 25 okt 2008.

4. Bordet.

5. Bordkort.

6. Bordpynt. Dobbelt kan stå selv.

7. En plads.

8 og 9. Indbydelsen.

10. Servitterne.

11. Takkekortet.

12. Dåbskjolen.

Hvor fint det hele.......

Må man spørge hvorfor i har valgt blåt bånd med dåbskjolen til  jeres pige? (Rern nysgerrighed)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2010

lion

Loa skriver:

Hvor fint det hele.......

Må man spørge hvorfor i har valgt blåt bånd med dåbskjolen til  jeres pige? (Rern nysgerrighed)

Det er ikk til at se på billedet men det er lilla.

Anmeld

15. marts 2010

Loa

lion skriver:

Det er ikk til at se på billedet men det er lilla.

Nåh ok..... Det var ellers meget sødt nemlig at det ikke var den traditionelle lyserøde......

Anmeld

15. marts 2010

lion

Loa skriver:

Nåh ok..... Det var ellers meget sødt nemlig at det ikke var den traditionelle lyserøde......

Det er lige præcis grunden til det er Lilla, så det ikk var lyserødt bare fordi jeg fik en pige.

Anmeld

15. marts 2010

Karo

Her er et par billeder fra min søns barnedåb. Jeg har desværer ingen af bordpynten, så derfor må i nøjes med nogle af kagen, og buffen.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. marts 2010

DkzMariia

Så blev Viktor døbt - og vi havde en rigtig hyggelig dag i familie og venners nærværd. Her kommer som lovet billeder fra dåben

Anmeld

15. marts 2010

Heidi.

Fra Phillipas..

Anmeld

18. marts 2010

MorTilGustav

Her er bordet, invitationen og kagerne fra Gustavs dåb d 14. marts  Super hyggelig dag! Pynten var ting jeg fandt hen ad vejen og kostede næsten ingenting. Spørg endelig hvis der er noget I vil vide

Anmeld

18. marts 2010

Mimic

Jessica var 6 måneder da hun blev døbt... invitationer fik vi aldrig lavet da familien var så lille, men borddækningen var; pink velourdug, hjemmelavede serviet ringe og bordkort (ser ud som servietringene) og aflange vaser med enkelte blomster i...

til sidst synes jeg i skulle ha et billede af dåbsbarnet og kjolen, som jeg er meget meget stolt af

Linda

Anmeld

19. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Linda skriver:

Jessica var 6 måneder da hun blev døbt... invitationer fik vi aldrig lavet da familien var så lille, men borddækningen var; pink velourdug, hjemmelavede serviet ringe og bordkort (ser ud som servietringene) og aflange vaser med enkelte blomster i...

til sidst synes jeg i skulle ha et billede af dåbsbarnet og kjolen, som jeg er meget meget stolt af

Linda

ÅÅÅÅrh

(og bordet er også flot )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.