kreativ inspirationstråd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Mini-Terp skriver:

Hej søde..

Nu ved jeg ikke hvor kreativ du er??

Men jeg har lavet/laver så'n nogle kort her, hvis du har mod på at prøve og lave dem, så vil jeg gerne vise dig hvordan du skal gøre, men det kræver at du har mulighed for at få en masse te poser..

Og ja så skal der jo selvfølgelig stå indbydelse eller lign istedet for tillykke..

Knus Maria

synes selv jeg er smadder kreativ, men så meget the kan jeg ikke nå at drikke inden dåben! Der skal inviteres over 80

Så jeg må nok finde på noget der ikke kræver thebreve

Knuser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2010

Pige2009

Laura skal dåbes her på søndag, så på mandag eller tirsdag lover jeg dig en omgang seriøs billedspam inkl. udførlige forklaringer i
denne tråd!

Knus Linda

Anmeld

5. marts 2010

ooo

Jeg vil da lige komme med et lille tip. Jeg skal jo giftes her til sommer, og der får vi lavet nogle små glashjerter, der kan bruges til bordkort. Så kan gæsterne tage hjerterne med hjem, og bruge dem til julepynt på træet. Det er en ide vi har tyvstjålet fra hende der laver hjerterne, og vi bruger selv de hjerter vi fik af hende til at hænge på juletræet.

Kram Metha.

Anmeld

5. marts 2010

Bom

Caroline86 skriver:

synes selv jeg er smadder kreativ, men så meget the kan jeg ikke nå at drikke inden dåben! Der skal inviteres over 80

Så jeg må nok finde på noget der ikke kræver thebreve

Knuser

Puha det var mange, nej så kan jeg godt se det ikke dur, for du skal bruge 6 te poser pr invitation..

Håber du finder noget andet smart..

Knus

Anmeld

5. marts 2010

Mussen2

Jeg lavede disse baby bukser, som indbydelser. de er rigtig søde. Her er den med til at pynte op til dåbsfesten i et vindue

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. marts 2010

Mussen2

Muttien skriver:

Jeg lavede disse baby bukser, som indbydelser. de er rigtig søde. Her er den med til at pynte op til dåbsfesten i et vindue

Dette er faktisk bagsiden af bukserne man kan se på billedet, for på er der små "knapper"/palietter.

Anmeld

5. marts 2010

MetteT

Jeg var ikke så kreativ til Kathrines dåb, men her er da et par billeder af bordet, som jeg selv synes blev ret flot..

Anmeld

5. marts 2010

oo

må jeg lige blande mig og spørge hvor gamle jeres unger var/er når I holder barnedåb/navngivningsfest? jeg ville ELSKE at holde en Samhains navngivningsfest den 30. oktober, men der er baby højst sandsynlig ikke mere end 20 dage gammel - hvis ikke mindre og det er vist lige lovlig optimistisk

Anmeld

5. marts 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Tjuhl skriver:

må jeg lige blande mig og spørge hvor gamle jeres unger var/er når I holder barnedåb/navngivningsfest? jeg ville ELSKE at holde en Samhains navngivningsfest den 30. oktober, men der er baby højst sandsynlig ikke mere end 20 dage gammel - hvis ikke mindre og det er vist lige lovlig optimistisk

Astrid var 3 uger. Jeg ville have hende døbt den 19.april'09- for der var det præcis ét år siden min elskede morfar gik bort..

Anmeld

5. marts 2010

Ox.

Vi brugte blandet lilla og lyserød, dekosten drysset på bordet, og deko "diamant" blomster strøet, små sikkerhedsnåle også strøet og så købte jeg simpelthen bare lyserød pap klippede dem ud som hjerter og skrev med en flot sølvtusch på, og det blev navneskilte ..

Udover det pyntede vi op med lilla og lyserød balloner med perlemor i, og lyserøde glimmer serpentiner .. :)

Dejligt, superflot, og billigt!! :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.