Pjæk-dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2010

Diana...

Ej hvor lyder det bare hyggeligt! Øv du testet negativt  for den er der næste gang. Øv med fyret men det er altså os bare mega hyggeligt og putte under dynerne i sofaen :)

Jamen i dag skal mig og Lucas bare hygge rydde lidt op vaske tøj osv.

I weekenden skal vi have lavet vindues karme WEEE og vi skal have lavet et drenge værelse til Lucas og vi skal have lavet bryggerset om så det bliver bare rart at få lavet på huset igen :) 

God weekend til jer alle. og god pjekke dag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2010

Mor til Frederic og Freya

Lige kommet hjem efter 2½ times træning og nu flår jeg snart den gips af... 

Er ved at været ret sindsyg... af at rende med det l**rt

Nå, må hellere lige få ryddet op, ordne vasketøj og stikke hovedet i fryser og finde noget kød-værk...

Skal også have vasket bil og gjort den ren. Der er en her i huset der har det med at tømme alle vandpytter og jordhuller på vej ud til og fra dp - af de små veje... Nogen må jo gøre det.

Anmeld

5. marts 2010

fit_fys

Vi var i Stockholm og hente ny bil igår, den er så fin, i dag slapper vi lidt af mens manse tuller rundt og nusser om bilen, og senere skal vi til Randers og besøge svigermekanikken, det bliver rigtig hygge

Anmeld

5. marts 2010

Vidunderligeunger

hehe, sådan nogle pjække dage kan være mere tiltrængt end man lige regner med. Dejligt din veninde også lige kunne komme og hygge med slik og tv... I kulden

I dag skal jeg ned og aflevere papirer til jobcentret, jeg skal nemli have kontanthjælp pr. 1.4. Noget jeg så ALDRIG havde regnet med skulle ske for arbejdsnarkomanen mitzie, men med en sygemelding og godt med arbejdsløshed i Danmark, så er det vidst nødvendigt.. øv øv... 

Weekenden bliver stille og rolig.. Håber min mor inviterer på aftensmad en aften

Anmeld

5. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Æv æv æv - det er jeg ked af at høre, smukke Men så er den der garanteret næste gang!!!  Lyder ellers bare vildt dejligt med pjækkedagen, film og slik! Det burde kunne trøste en lille smule, måske? Ellers må Mikkel nusse rigtig godt om dig når han kommer hjem!!! Det har du ihvertfald fortjent!

Stort knus herfra

Anmeld

5. marts 2010

TbCp

Lyder da som en perfekt pjækkedag

Min mand henter vores datter i dagpleje kl. 14 og kører hende hjem til sine forældre. Når han så kommer tilbage skal vi ud og shoppe lidt.
I aften står den vist på lidt øl, vin og spirituse...
Imorgen tror jeg vi nupper en brunch i Odense City og shopper lidt mere og så ellers bare afslapning.
Søndag formiddag kører jeg så ned og henter vores datter hos mine svigerforældre og på vej hjem skal jeg forbi en gammel efterskoleveninde som jeg ikke har set i snart 1 år!

Anmeld

5. marts 2010

-Milla-

Lyder da som en super hyggelig pjækkedag.

for en snart positiv test.

Kæresten og jeg har også snakket om at holde sådan en. Han har haft meget at se til på job, og jeg selv blev færdiguddannet d. 28/1, havde dimission 29/1 og startede job om mandagen 1/2. Desværre er det kun blevet ved tanken. 

Har sendt kæresten er på træningslejr hele weekenden. Min weekend kommer til at stå på koncert med MLTR i aften med min mor. Hun er helt vild med deres musik og fik billetterne af os i fødselsdagsgave. At hun så har valgt at tage mig med er jo super hyggeligt. (Jeg stjal ofte hendes cd da jeg var yngre, måske jeg stadig har den)

Resten af weekenden står på fødselsdag og rengøring.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.