Pjæk-dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

812 visninger
16 svar
0 synes godt om
5. marts 2010

DK

Ejj jeg pjækker fra skole i dag. Jeg havde lige bestemt det og sat mig med the og chokoladesmåkager foran tv'et og så tikker der en sms ind fra en veninde om hun ikke skal komme forbi med film og snolder nu... ihhh så hyggeligt!! Det tager næsten broden fra at jeg testede bragende negativt her i morges. Godt nok en dag før tid men alligevel.

Men nu er jeg bare glad og glæder mig til hun kommer. Fyret løb tør for olie i går, og der kommer ikke nyt før mandag, OG vi er løbet tør for brænde, så det bliver film under dynen med veninden. Lige hvad jeg trænger til! I aften fødselsdag og i morgen Kirstines afdansningsbal!

Hvad laver i idag og resten af weekenden?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2010

Munder

DK skriver:

Ejj jeg pjækker fra skole i dag. Jeg havde lige bestemt det og sat mig med the og chokoladesmåkager foran tv'et og så tikker der en sms ind fra en veninde om hun ikke skal komme forbi med film og snolder nu... ihhh så hyggeligt!! Det tager næsten broden fra at jeg testede bragende negativt her i morges. Godt nok en dag før tid men alligevel.

Men nu er jeg bare glad og glæder mig til hun kommer. Fyret løb tør for olie i går, og der kommer ikke nyt før mandag, OG vi er løbet tør for brænde, så det bliver film under dynen med veninden. Lige hvad jeg trænger til! I aften fødselsdag og i morgen Kirstines afdansningsbal!

Hvad laver i idag og resten af weekenden?

Hvor hyggeligt med en fridag.

Øv med fyret, det oplevede jeg sidste fredag. Vores eget selskab kunne så først levere tirsdag, men vi shoppede rundt, og fandt et andet olieselskab der kunne komme samme dag, så det er da værd at prøve

Anmeld

5. marts 2010

Sofia

I dag sidder jeg på min pind på 4. sal i 1325 og skribler noter på computeren, som jeg efterfølgende mailer til DK

Og i morges testede også jeg negativt!!

Ellers bliver det en GOD weekend, tager hjem til mine forældre og nyder det dejlige vejr.

Anmeld

5. marts 2010

Mor til L&S

Det lyder som en rigtig hyggelig fredag Du får lige en for den negative test... men en dag for tidligt, så er den jo ikke helt udelukket endnu

Min fredag skal gå med lidt rengøring og vasketøj og da vi skal til fødselsdag både i morgen og søndag skal der pakkes lidt gaver ind i dag, hygge på sofaen, ud og handle ind til aftensmaden og måske bage cup cakes...

Jeg er på barsel, så hvis jeg ikke når det bliver det bare på mandag

Rigtig god wekend

Anmeld

5. marts 2010

DK

ViolaFie skriver:

I dag sidder jeg på min pind på 4. sal i 1325 og skribler noter på computeren, som jeg efterfølgende mailer til DK

Og i morges testede også jeg negativt!!

Ellers bliver det en GOD weekend, tager hjem til mine forældre og nyder det dejlige vejr.

Du er så dygtig!!! Taaaark!! (Info: Vi har undervisning sammen her hver fredag)

Vi klarer den positive test om en måned i stedet!! Så er chancen for et lille julemirakel også meget større

Anmeld

5. marts 2010

DK

Munder skriver:

Hvor hyggeligt med en fridag.

Øv med fyret, det oplevede jeg sidste fredag. Vores eget selskab kunne så først levere tirsdag, men vi shoppede rundt, og fandt et andet olieselskab der kunne komme samme dag, så det er da værd at prøve

Vi er ALTID nogle spassere til at tjekke hvornår det løber tør, og huske at få bestilt i god tid! Vi kan desværre kun bestille ved samme firma, da det er et olieselskab der har en firmaaftale med Mikkels firma så vi sparer en del penge! Så vi er blevet enige om at fryse her i weekenden (kirstine er heldigvis hos sin far) og så nyde varmechokket når vi tager til Egypten på mandag (30-31 grader hele ugen...)

Jeg synes nu også at det er løbet hurtigt med olien i år. Det må være fordi at det trods alt har været en rigtig kold vinter. Normalt holder olien til ind i april synes jeg

Anmeld

5. marts 2010

DK

Rollo skriver:

Det lyder som en rigtig hyggelig fredag Du får lige en for den negative test... men en dag for tidligt, så er den jo ikke helt udelukket endnu

Min fredag skal gå med lidt rengøring og vasketøj og da vi skal til fødselsdag både i morgen og søndag skal der pakkes lidt gaver ind i dag, hygge på sofaen, ud og handle ind til aftensmaden og måske bage cup cakes...

Jeg er på barsel, så hvis jeg ikke når det bliver det bare på mandag

Rigtig god wekend

Skønt med barsel! Du er heldig!! Nyd roen og tiden!!

Anmeld

5. marts 2010

saxa

Jeg blev færdig med min synopsis igår, så har weekend nu - inden det går løs i næste uge med forberedelse og performance til eksamen..

Så mig og Yasmin har en mor-datter dag

Anmeld

5. marts 2010

DK

saxi skriver:

Jeg blev færdig med min synopsis igår, så har weekend nu - inden det går løs i næste uge med forberedelse og performance til eksamen..

Så mig og Yasmin har en mor-datter dag

Hyggeligt med mor-datter dag!! Og så i sådan et fint vejr!!

Anmeld

5. marts 2010

saxa

DK skriver:

Hyggeligt med mor-datter dag!! Og så i sådan et fint vejr!!

ja det er ikke så ringe.. Er oxo lige kommet hjem efter en dejlig gåtur

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.