Det var så det :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2010

CamillaT89

Åh, har ingen ord. Hvor må det være dybt tragisk at opleve. Jeg føler med dig og din familie, og håber, at I snart kommer på fode igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det gør mig virkelig ondt at høre. Sender al min medfølelse.

Bedste hilsner

Karoline

Anmeld

5. marts 2010

mamalicious

Jeanne skriver:

22+0 så langt nåede jeg i min graviditet. Kl 07.58 i morges fødte jeg en dejlig lille pige på 27 cm og 450 g. Vi kalder hende Jazmyn. Desværre havde hun været død i ca 1 døgn.

Når jeg får overskudet til at skrive lidt mere, vil jeg gerne fortælle min historie, men lige nu kan jeg ikke.

Pas godt på jer selv

Jeanne

Pyyyyhh , hvor hårdt !!! Har helt kuldegysning af at læse dit indlæg... Jeg håber at I får masser af hjælp til at komme ovenpå, og bearbejdet det!! Sikken en smukt navn jeres datter fik!

Sender jer, og jeres lille engel masser af varme tanker og knus.... 

Anmeld

5. marts 2010

Ansemusen

Jeg har slet ikke ord for hvor ondt det gør mig at høre  Det er noget jeg selv har frygtet/frygter meget, og jeg ved at du føler SÅ meget smerte lige nu at det ikke er til at holde ud!

Og sikke et smukt navn I har givet jeres lille pige! Hun vil altid leve videre i jeres hjerter!

Anmeld

5. marts 2010

Mathilde

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige! Det må bare være forfærdeligt hårdt

Men i får et kæmpe kram herfra. Husk at passe på hinanden og snakke sammen

Anmeld

5. marts 2010

Chalala85

Åhh nej dog Hvor er jeg jed af i skulle opleve det.

Tror og håber på i støtter hinaden og i er omgivet af kærlighed som skal hjælpe jer om igen.

Jeg sender de varmeste tanker og vil trods de kedelige omstændigheder sende et lille tillykke med jeres engel og hvilke smukt navn i gav hende.

Sender et kæmpe

Anmeld

8. marts 2010

Stumpen

Det gør mig så ondt at høre  Det er slet ikke fair..

Mange trøstende krammer herfra..

Anmeld

8. marts 2010

ønskebørn74

Ingen ord er nok, det ved jeg..

Så her et kæmpe kram

Knus Lene

Anmeld

8. marts 2010

Winnie

Ej, hvor hårdt for jer. Tillykke med jeres lille pige som I desværre ikke fik lov at beholde. Mange tanker til jer.

Anmeld

8. marts 2010

anna-jonas

Sender jer min dybeste medfølelse.................ingen mennesker burde opleve den store smerte.

Mange knus fra Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.