Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kæreste søde Jeanne... Det gør mig så frygteligt ondt at læse om jeres store tab...
Hvor er livet dog uretfærdigt...
Sikke et smukt navn i valgte til jeres lille pige...
De bedste tanker og knus fra Pia
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeanne skriver: 22+0 så langt nåede jeg i min graviditet. Kl 07.58 i morges fødte jeg en dejlig lille pige på 27 cm og 450 g. Vi kalder hende Jazmyn. Desværre havde hun været død i ca 1 døgn. Når jeg får overskudet til at skrive lidt mere, vil jeg gerne fortælle min historie, men lige nu kan jeg ikke. Pas godt på jer selv Jeanne
22+0 så langt nåede jeg i min graviditet. Kl 07.58 i morges fødte jeg en dejlig lille pige på 27 cm og 450 g. Vi kalder hende Jazmyn. Desværre havde hun været død i ca 1 døgn.
Når jeg får overskudet til at skrive lidt mere, vil jeg gerne fortælle min historie, men lige nu kan jeg ikke.
Pas godt på jer selv
Jeanne
åh nej dog hvor er det frygteligt Gør mig ondt
føler med jer og sender jer en masse varme kram
En masse tanker, knus og kram sendes jeres vej
Det gør mig forfærdelig ondt, at du har mistet din lille datter. Det er en mors værste mareridt du har været igennem og stadig gennemgår. Jeg sender dig mange tanker og håber I kommer igennem sorgen sammen og ud på den anden side.
Jeg er tom for ord.
Sender alverdens tanker og kram til jer.
Knus Diana.
puuha
er helt blank for ord, sender dig et stort varmt kram,
pas godt på hinanden
Hvor er jeg ked af at høre det på jeres vegne
Jeg håber at I er okay, trods omstændighederne.
Øv, hvor er livet uretfærdigt ind imellem!
Åh nej dog !!! Jeg er helt tom for ord !!!
Hvor er jeg ked af det på jeres vejne...
Sender masser af og tanker !!
Ej puha! Det er min værste skræk! Vi går selv og frygter det samme sker for os, da jeg er begyndt at have kraftige veer:-(
Stort knus til dig fra mig.
Sødeste selve dig/jer. Hvor gør det mig ondt at læse, kan ikke sætte mig ind i jeres sted, men hold op hvor jeg føler med jer.
De største tanker, knus og varme kram fra Christina
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128