Fåååååååårk!!! lus!!! åh nej!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2010

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

aaaaaij Karina! du skal da ikke have dårlig samvittighed over lus! det er jo bare ækelt, det er det værste ved dem vi havde lus HELE tiden da vi var børn (jeg gik i klasse med en pige der var født med lus!!), så vi har været det igennem 100 gange og hver gang var det klart min mor der flippede mest ud og vi frøs alting, men ja...det kræver jo en stor fryser!

ja FØJ..... jeg havde også lus en milliard gange..... første gang vi opdagede dem havde jeg været på lejrskole... og så var jeg i bad.... "hjææææælp moar der er skovflåter i mit hår...." råbte lille Karina...

og fårk der var mange lus!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2010

Ni-ko-li-ne

JustAnotherName skriver:

Øv, lus er bare SÅ TRÆLSE!!!

I Bianca's gamle vuggestue stod der netop på tavlen, at der var fundet tilfælde af lus - bedst som Bianca skulle stoppe derhenne. Jeg tænkte i mit stille sind, pyyh så slap vi da for sådan en omgang!
Nu startede hun  så i sin nye vuggestue i mandags .....og idag hang der en seddel på døren, at der var fundet lus på 2 andre stuer, end dén Bianca går på, og at alle bedes tjekke efter hjemme....

Sådan noget skidt det smitter jo bare af pommeren til. Øv altså!
Jeg håber virkelig virkelig ikke, at vores piger også får det - og os selv.
Det er så væmmeligt! Og det kan virkelig være noget træls noget at komme til livs .....især hvis en enkelt eller to er "ligeglade" og ikke får behandlet det hurtigt, for så kan det nå at smitte IGEN 

Så det er bare om at få det sagt til alle, så alle kan gøres deres til at undgå, at smitten fortsætter ....og fortsætter.....

Uff, det er lige så MIN hovedbund giver sig til at klø nu, bare ved snakken 

uuuuuuuuuuuhhh, jeg kan bare heller have hvis folk ikke tager det seriøst!

Anmeld

6. marts 2010

Ni-ko-li-ne

bondepigen skriver:

Du har da en stor fryser udenfor huset...

OG du er IKKE en dårlig mor. Du gør jo noget ved problemet, nu når I har fundet ud af hvad grunden var til kløen.

Du var en dårlig mor, hvis du IKKE gjorde noget ved det, men det gør du jo. Så pak det væk med den dårlige mor!!! Du er en supermor, som vil alt det bedste for dit barn, men vi kan jo ikke altid vide lige nøjagtigt, hvad der er galt...

Op med humøret søde!!! Jeg ved at Nikoline elsker sin mor, for hendes mor elsker hende overalt på jorden, og ønsker alt det bedste for hende. Men ingen af os er perfekte.

det er desværre tø vejr her.... :0(

Anmeld

6. marts 2010

Bondepigen

ka-ri-na skriver:

det er desværre tø vejr her.... :0(

Det har der osse været her i dag, men bestemt ikke i nat -15 grader! Brrrr!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.