ja sgu.....
i nogle dag har Nikoline kløet sig meget i hovedbunden, hun har tidligere haft lidt tør hovedbund.... Så jeg troede det var det.... Martin sagde flere gange om det ikke kunne være lus... men nej nej, den kloge mor her vidste bedre
... jeg troede seriøst ikke det var det...
men her til aften fik hun lige en tur med tættekammen... og GISP det væltede frem med lus i alle afskygninger!
afsted med mig ind på apoteket efter lussemiddel! Vi er ramt alle 3.... men for satan da....(ja undskyld sproget) hvor har jeg dårlig samvittighed overfor Nikoline! det burde være det første jeg havde tjekket! og jeg hr det også skidt overfor Martin... hans ide blev bare fejet af banen...
så nu kan jeg rende rundt og tude!
øv hvor jeg føler mig som jordens elendigste mor og kæreste!
Øv, lus er bare SÅ TRÆLSE!!!
I Bianca's gamle vuggestue stod der netop på tavlen, at der var fundet tilfælde af lus - bedst som Bianca skulle stoppe derhenne. Jeg tænkte i mit stille sind, pyyh så slap vi da for sådan en omgang!
Nu startede hun så i sin nye vuggestue i mandags .....og idag hang der en seddel på døren, at der var fundet lus på 2 andre stuer, end dén Bianca går på, og at alle bedes tjekke efter hjemme....
Sådan noget skidt det smitter jo bare af pommeren til. Øv altså!
Jeg håber virkelig virkelig ikke, at vores piger også får det - og os selv.
Det er så væmmeligt! Og det kan virkelig være noget træls noget at komme til livs .....især hvis en enkelt eller to er "ligeglade" og ikke får behandlet det hurtigt, for så kan det nå at smitte IGEN 
Så det er bare om at få det sagt til alle, så alle kan gøres deres til at undgå, at smitten fortsætter ....og fortsætter.....
Uff, det er lige så MIN hovedbund giver sig til at klø nu, bare ved snakken 
Anmeld