Fåååååååårk!!! lus!!! åh nej!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

922 visninger
13 svar
0 synes godt om
4. marts 2010

Ni-ko-li-ne

ja sgu.....

i nogle dag har Nikoline kløet sig meget i hovedbunden, hun har tidligere haft lidt tør hovedbund.... Så jeg troede det var det.... Martin sagde flere gange om det ikke kunne være lus... men nej nej, den kloge mor her vidste bedre... jeg troede seriøst ikke det var det...

men her til aften fik hun lige en tur med tættekammen... og GISP det væltede frem med lus i alle afskygninger!

afsted med mig ind på apoteket efter lussemiddel! Vi er ramt alle 3.... men for satan da....(ja undskyld sproget) hvor har jeg dårlig samvittighed overfor Nikoline! det burde være det første jeg havde tjekket! og jeg hr det også skidt overfor Martin... hans ide blev bare fejet af banen...

så nu kan jeg rende rundt og tude! øv hvor jeg føler mig som jordens elendigste mor og kæreste!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2010

Dictes mor

Ih dog... Godt du lige tjekkede det alligevel Det må være rart at få vasket dem væk. Har du lagt dyner og bamser mv. i fryseren?

Anmeld

4. marts 2010

Ni-ko-li-ne

Majastina skriver:

Ih dog... Godt du lige tjekkede det alligevel Det må være rart at få vasket dem væk. Har du lagt dyner og bamser mv. i fryseren?

jeg fik en brochure på apoteket.... der står at man kan lægge det i fryseren eller vaske det eller lægge det væk i 48 timer.... så det er lagt væk i 48 timer... fryseren er prop fyldt:0(

Anmeld

4. marts 2010

Dictes mor

ka-ri-na skriver:

jeg fik en brochure på apoteket.... der står at man kan lægge det i fryseren eller vaske det eller lægge det væk i 48 timer.... så det er lagt væk i 48 timer... fryseren er prop fyldt:0(

Det er godt at vide, for jeg kommer jo i samme situation engang, det er uundgåeligt, og jeg har kun en lille skabsfryser, og der bliver det altså lidt svært at få plads til alt det. Hmmm, jeg må vist ønske mig en kummefryser

Anmeld

4. marts 2010

Klumpe-dumpe

ka-ri-na skriver:

Jamen sødseste du er IKKE verdens dårligste kæreste og moar. Du er verdens BEDSTE kæreste til Martin og VERDENS bedste MOOAAAR til Nikoline.

Tænk på du har jo ikke opdrættet dem og proppet dem på jer. De kommer jo temmelig sikkert fra dp eller legestuen. (husk at give info til dem)

Jeg tænker lidt, om I ikke putte div. ting i poser og ligge dem ud på altanen, der fryser jo om natten?

Kæmpe kram til dig sødeste.

Anmeld

4. marts 2010

oo

aaaaaij Karina! du skal da ikke have dårlig samvittighed over lus! det er jo bare ækelt, det er det værste ved dem vi havde lus HELE tiden da vi var børn (jeg gik i klasse med en pige der var født med lus!!), så vi har været det igennem 100 gange og hver gang var det klart min mor der flippede mest ud og vi frøs alting, men ja...det kræver jo en stor fryser!

Anmeld

4. marts 2010

JustAnotherName

ja sgu.....

i nogle dag har Nikoline kløet sig meget i hovedbunden, hun har tidligere haft lidt tør hovedbund.... Så jeg troede det var det.... Martin sagde flere gange om det ikke kunne være lus... men nej nej, den kloge mor her vidste bedre... jeg troede seriøst ikke det var det...

men her til aften fik hun lige en tur med tættekammen... og GISP det væltede frem med lus i alle afskygninger!

afsted med mig ind på apoteket efter lussemiddel! Vi er ramt alle 3.... men for satan da....(ja undskyld sproget) hvor har jeg dårlig samvittighed overfor Nikoline! det burde være det første jeg havde tjekket! og jeg hr det også skidt overfor Martin... hans ide blev bare fejet af banen...

så nu kan jeg rende rundt og tude! øv hvor jeg føler mig som jordens elendigste mor og kæreste!

Øv, lus er bare SÅ TRÆLSE!!!

I Bianca's gamle vuggestue stod der netop på tavlen, at der var fundet tilfælde af lus - bedst som Bianca skulle stoppe derhenne. Jeg tænkte i mit stille sind, pyyh så slap vi da for sådan en omgang!
Nu startede hun  så i sin nye vuggestue i mandags .....og idag hang der en seddel på døren, at der var fundet lus på 2 andre stuer, end dén Bianca går på, og at alle bedes tjekke efter hjemme....

Sådan noget skidt det smitter jo bare af pommeren til. Øv altså!
Jeg håber virkelig virkelig ikke, at vores piger også får det - og os selv.
Det er så væmmeligt! Og det kan virkelig være noget træls noget at komme til livs .....især hvis en enkelt eller to er "ligeglade" og ikke får behandlet det hurtigt, for så kan det nå at smitte IGEN 

Så det er bare om at få det sagt til alle, så alle kan gøres deres til at undgå, at smitten fortsætter ....og fortsætter.....

Uff, det er lige så MIN hovedbund giver sig til at klø nu, bare ved snakken 

Anmeld

4. marts 2010

anna-jonas

Det gør dig da på INGEN måde, til en dårlig mor at Nikoline har fået lus.....................og at du ikke lige spottede dem med det samme. Nu er det opdaget, og i er i behandling.......................så er det bare med at komme videre, søde Karina.

Knus Mette

Anmeld

4. marts 2010

Bondepigen

Du har da en stor fryser udenfor huset...

OG du er IKKE en dårlig mor. Du gør jo noget ved problemet, nu når I har fundet ud af hvad grunden var til kløen.

Du var en dårlig mor, hvis du IKKE gjorde noget ved det, men det gør du jo. Så pak det væk med den dårlige mor!!! Du er en supermor, som vil alt det bedste for dit barn, men vi kan jo ikke altid vide lige nøjagtigt, hvad der er galt...

Op med humøret søde!!! Jeg ved at Nikoline elsker sin mor, for hendes mor elsker hende overalt på jorden, og ønsker alt det bedste for hende. Men ingen af os er perfekte.

Anmeld

6. marts 2010

Ni-ko-li-ne

malucca09 skriver:

Jamen sødseste du er IKKE verdens dårligste kæreste og moar. Du er verdens BEDSTE kæreste til Martin og VERDENS bedste MOOAAAR til Nikoline.

Tænk på du har jo ikke opdrættet dem og proppet dem på jer. De kommer jo temmelig sikkert fra dp eller legestuen. (husk at give info til dem)

Jeg tænker lidt, om I ikke putte div. ting i poser og ligge dem ud på altanen, der fryser jo om natten?

Kæmpe kram til dig sødeste.

jo ud i skuret i nogle sække og så har jeg ellers vasket og vasket....  vi har tjekket igen igår, ingen levende lus og heller ingen æg.... men vi tjekker hveranden dag fra nu af...

hader lus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.