Veninder på 1 klasse.......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2010

Loa

Malene84- skriver:

heheh ja har det på samme måde... havde det lige så dårligt dengang jeg kom til at se ét afsnit af hvide løgne

Skuffende...............

Havde forventet mere af Kanal4.... Den plejer ellers ikke at skuffe mig......... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2010

Ina33

Loa skriver:

Ja programmet på kanal 4.. Jeg undrede mig bare lige over, om der er nogen der ved om det er sådan et opsat program eller?

Fik nemlig indtrykket af det var sådan "live" a la De unge mødre og singleliv, men nu jeg lige ser lidt af det, virker det jo totalt kunstigt og indøvede replikker......

Skuffende....

Lea - der ser alt for mange realities show og serier....

Ha ha ha det er simpelthen så sjovt at du siger det.  Jeg troede nemlig også at det var sådan et realityprogram, og i sidste uge satte jeg mig forventningsfuld til at se det. Jeg blev noget overrasket over den måde de opførte sig på. Indtil jeg fandt ud af at det bare er en meget dårlig indspillet serie....

Louise

Anmeld

4. marts 2010

Loa

Loppe skriver:

Ha ha ha det er simpelthen så sjovt at du siger det.  Jeg troede nemlig også at det var sådan et realityprogram, og i sidste uge satte jeg mig forventningsfuld til at se det. Jeg blev noget overrasket over den måde de opførte sig på. Indtil jeg fandt ud af at det bare er en meget dårlig indspillet serie....

Louise

Meget meget skuffende altsååå.......

Anmeld

4. marts 2010

steph0804

Hehe jeg har også undre mig meget over den serie... tænk at en serie/skuespiller kan være så ringe, der kan man bare se. Troede faktisk også at det var sådan en reality serie... Øv bøv!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.