Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Malene84- skriver: heheh ja har det på samme måde... havde det lige så dårligt dengang jeg kom til at se ét afsnit af hvide løgne
heheh ja har det på samme måde... havde det lige så dårligt dengang jeg kom til at se ét afsnit af hvide løgne
Skuffende...............
Havde forventet mere af Kanal4.... Den plejer ellers ikke at skuffe mig.........
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Loa skriver: Ja programmet på kanal 4.. Jeg undrede mig bare lige over, om der er nogen der ved om det er sådan et opsat program eller? Fik nemlig indtrykket af det var sådan "live" a la De unge mødre og singleliv, men nu jeg lige ser lidt af det, virker det jo totalt kunstigt og indøvede replikker...... Skuffende.... Lea - der ser alt for mange realities show og serier....
Ja programmet på kanal 4.. Jeg undrede mig bare lige over, om der er nogen der ved om det er sådan et opsat program eller?
Fik nemlig indtrykket af det var sådan "live" a la De unge mødre og singleliv, men nu jeg lige ser lidt af det, virker det jo totalt kunstigt og indøvede replikker......
Skuffende....
Lea - der ser alt for mange realities show og serier....
Ha ha ha det er simpelthen så sjovt at du siger det. Jeg troede nemlig også at det var sådan et realityprogram, og i sidste uge satte jeg mig forventningsfuld til at se det. Jeg blev noget overrasket over den måde de opførte sig på. Indtil jeg fandt ud af at det bare er en meget dårlig indspillet serie....
Louise
Loppe skriver: Ha ha ha det er simpelthen så sjovt at du siger det. Jeg troede nemlig også at det var sådan et realityprogram, og i sidste uge satte jeg mig forventningsfuld til at se det. Jeg blev noget overrasket over den måde de opførte sig på. Indtil jeg fandt ud af at det bare er en meget dårlig indspillet serie.... Louise
Meget meget skuffende altsååå.......
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128