Veninder på 1 klasse.......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.219 visninger
15 svar
0 synes godt om
4. marts 2010

Loa

Ja programmet på kanal 4.. Jeg undrede mig bare lige over, om der er nogen der ved om det er sådan et opsat program eller?

Fik nemlig indtrykket af det var sådan "live" a la De unge mødre og singleliv, men nu jeg lige ser lidt af det, virker det jo totalt kunstigt og indøvede replikker......

Skuffende....

Lea - der ser alt for mange realities show og serier....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2010

mariamiss6

Ja jeg fatter det heller ikke rigtig lige.....

Anmeld

4. marts 2010

Loa

Arh, nitten...... Så gider jeg da ikke se det.... Total dårligt skuespil, lidt a la Hvide Løgne.......Dårlige skuespillere....

Anmeld

4. marts 2010

SHERO

Virke mest som en dårlig udgave af The Hills, og virker slet ikke naturligt... troede også det var indøvet... ikke noget hit i hvert fald...

Anmeld

4. marts 2010

otlitrom

Det er mega dårligt.. Virkelig dårlig omgang The Hills, som jeg aldrig har set.. Men det her æder jeg råt

Anmeld

4. marts 2010

Mka

Blev også vildt skuffet, hold da op hvor er det bare SKOD. Virkelig nederen.

Anmeld

4. marts 2010

Loa

Troede det var mere reality end det der i hvert fald... det der er jo bare kedeligt.......

Anmeld

4. marts 2010

Malene84

Loa skriver:

Ja programmet på kanal 4.. Jeg undrede mig bare lige over, om der er nogen der ved om det er sådan et opsat program eller?

Fik nemlig indtrykket af det var sådan "live" a la De unge mødre og singleliv, men nu jeg lige ser lidt af det, virker det jo totalt kunstigt og indøvede replikker......

Skuffende....

Lea - der ser alt for mange realities show og serier....

Det er opsat - og ja det er nemlig herre skod replikker. Mener der stod det var et forsøg på The Hills (som jo er delvist er skuespil)!!! Men det danske program er vist ikke bare delvist, det ER skuespil

Anmeld

4. marts 2010

Loa

Malene84- skriver:

Det er opsat - og ja det er nemlig herre skod replikker. Mener der stod det var et forsøg på The Hills (som jo er delvist er skuespil)!!! Men det danske program er vist ikke bare delvist, det ER skuespil

Nåååh det på MTV........ Troede nemlig bare det her var at følge de veninder der, sådan rigtigt i virkeligheden....

Men de der replikker og deres vattede måde at sige dem på, er jo bare

Anmeld

4. marts 2010

Malene84

Loa skriver:

Nåååh det på MTV........ Troede nemlig bare det her var at følge de veninder der, sådan rigtigt i virkeligheden....

Men de der replikker og deres vattede måde at sige dem på, er jo bare

heheh ja har det på samme måde... havde det lige så dårligt dengang jeg kom til at se ét afsnit af hvide løgne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.