Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Åååh hvor er hun dejlig. Man kan godt se, hun ikke er helt på toppen, men smuk og dejlig ser hun jo ud uanset!!!
Jeg synes da det er superflotte kager. Jeg ville gerne have smagt den fine lyserøde!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anna-jonas skriver: Ja....................det var brandærgerligt. Men næste år.............så skal der laves sønderjysk kaffebord. Jeg kommer med svesketrifili'en og en monster stor gave til svedsken.
Ja....................det var brandærgerligt. Men næste år.............så skal der laves sønderjysk kaffebord. Jeg kommer med svesketrifili'en og en monster stor gave til svedsken.
hvad er det sveske-halløj?
bondepigen skriver: Åååh hvor er hun dejlig. Man kan godt se, hun ikke er helt på toppen, men smuk og dejlig ser hun jo ud uanset!!! Jeg synes da det er superflotte kager. Jeg ville gerne have smagt den fine lyserøde!
Tak søde.
Ja hun ser lidt hængt ud det bette pus.
Den var også rigtig god.... God chokoladekage. -OG fine detaljer;)
Jules skriver: Skønne skønne billeder Kager er da FLOTTE Trine!!!! Mums
Skønne skønne billeder Kager er da FLOTTE Trine!!!! Mums
Gosh buster-slim kagen smagte rigtig godt.
malucca09 skriver: hvad er det sveske-halløj?
Uhhmmmm.............det skal jeg lave til dig, når vi forhåbentlig snart skal ses.
Anna-jonas skriver: Uhhmmmm.............det skal jeg lave til dig, når vi forhåbentlig snart skal ses.
Lyder spændende..... (hmmm hvis der er svesker i, så håber jeg min mave er i orden inden
Sikek nogle flotte kager.
Hvor er det nogle gode billeder af din skønne datter
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128