Fødselsdags billeder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.118 visninger
16 svar
0 synes godt om
4. marts 2010

Klumpe-dumpe

Her billeder fra den lille fest....

Ja ja jeg er jo ikke så god til det kage halløj Men MUMS de smagte -og bemærk venligst, Maluccas lille lagkage der er formet som et 1-tal

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2010

anna-jonas

Åhhhh........................lille frk. glæde. Kan se at hun allerede er glad for mekanikken i form af mobilos'en.

Knus Mette

Anmeld

4. marts 2010

oo

altså Trine...sorry....SELVOM glasuren på den lyserøde ligner Ghost Busters slim og glasuren på muffinsene ligner det der mænd bruger til at lave babyer med, så ville jeg MED GLÆDE have spist af begge dele til fødselsdagen for lillepigen

Maluccas kage er FLOT, så du er da ikke helt tabt bag en kagevogn

(sorry, du ved jeg elsker dig)

Anmeld

4. marts 2010

Klumpe-dumpe

Anna-jonas skriver:

Åhhhh........................lille frk. glæde. Kan se at hun allerede er glad for mekanikken i form af mobilos'en.

Knus Mette

Et rigtig godt styk legetøj til 30 kr Men jeg kan desværre ikke snyde hende, mht min... Selvom de også skifter farve i displayet...

-Men hun øver så meget i at sende sms, til et par dejlige damer herinde

Anmeld

4. marts 2010

Klumpe-dumpe

Tjuhl skriver:

altså Trine...sorry....SELVOM glasuren på den lyserøde ligner Ghost Busters slim og glasuren på muffinsene ligner det der mænd bruger til at lave babyer med, så ville jeg MED GLÆDE have spist af begge dele til fødselsdagen for lillepigen

Anmeld

4. marts 2010

Jules

Skønne skønne billeder Kager er da FLOTTE Trine!!!! Mums

Anmeld

4. marts 2010

anna-jonas

Tjuhl skriver:

Ha, ha, ha, ha, ha.......................Trine................du må tage til Ålborg næste år, til Malut's 2 års fødselsdag, og vise Trinemor hvordan sådan en proff. kage skal laves. Hmmmmm..................men vigtigst af alt................de smagte godt.

Anmeld

4. marts 2010

Klumpe-dumpe

Anna-jonas skriver:

Ha, ha, ha, ha, ha.......................Trine................du må tage til Ålborg næste år, til Malut's 2 års fødselsdag, og vise Trinemor hvordan sådan en proff. kage skal laves. Hmmmmm..................men vigtigst af alt................de smagte godt.

Den prof kage var bestilt til om torsdagen, men måtte jo desværre afbestilles

Anmeld

4. marts 2010

anna-jonas

malucca09 skriver:

Den prof kage var bestilt til om torsdagen, men måtte jo desværre afbestilles

Ja....................det var brandærgerligt. Men næste år.............så skal der laves sønderjysk kaffebord. Jeg kommer med svesketrifili'en og en monster stor gave til svedsken.

Anmeld

4. marts 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Årgh,søde smukke Malucca,dejlige billeder

Og kagerne ser lækre ud,mums,jeg skulle sørme have kigget forbi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.