Er I klar babyværelse billedspam :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2010

TbCp

Nej hvor fantastisk!!!

Er vild med kommoden!
Og Molly sidder allerede parat til at vogte over lille Dicte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2010

Dictes mor

Tjuhl skriver:

I LOVE IT!

hehe og den der uglewallsticker den har jeg i stuen det er nok sådan noget sådan nogle bognørder som os falder for

forresten den solformede lampe der hænger ved tremmesengen...er den fra Ikea?? sådan en skal jeg have hvis jeg får en datter (hun skal jo hedde Sol )

Vi har simpelthen købt lampen et så eksotisk sted som Silvan... He he, Per var ude for at købe fliseklæb til kælderen en dag, og så kom han hjem med den meget glad og stolt, det er det eneste han har købt til babyen, så den skal selvfølgelig have ærespladsen

Anmeld

5. marts 2010

Dictes mor

Pernilleh skriver:

Hvor ser det bare hyggeligt ud.Jeg er jo især vild med billedet af den smukke,smukke border der allerede trofast sidder vagt

He he, det er i virkeligheden fordi det er en skør skør border, der sidder og tigger om at få lov til at rulle sig i det lammeskind, som ligger i tremmesengen, eller også hyrder hun det, jeg er ikke helt sikker

Anmeld

5. marts 2010

Dictes mor

TbCp skriver:

Nej hvor fantastisk!!!

Er vild med kommoden!
Og Molly sidder allerede parat til at vogte over lille Dicte

Det er en gammel skænk vi selv har sat i stand og malet...

Anmeld

5. marts 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
Majastina skriver:

He he, det er i virkeligheden fordi det er en skør skør border, der sidder og tigger om at få lov til at rulle sig i det lammeskind, som ligger i tremmesengen, eller også hyrder hun det, jeg er ikke helt sikker

Ha,ha,ha,ja,det kan selvfølgelig være

Har lige en sjov historie ang. det med at hyrde...da min bror var lille og lå i sit badebassin ude i haven,rendte Micky rundt om det og snappede efter hans tæer.Han virkede helt elendig over at min bror lå deri.Vi kunne simpelthen ikke forstå hvorfor,indtil det gik op for os,at han ville have ham op af det vand.Det var lidt skægt...dog ikke for min bror,som gerne ville bruge sit badebassin

Anmeld

5. marts 2010

Dictes mor

Pernilleh skriver:

Ha,ha,ha,ja,det kan selvfølgelig være

Har lige en sjov historie ang. det med at hyrde...da min bror var lille og lå i sit badebassin ude i haven,rendte Micky rundt om det og snappede efter hans tæer.Han virkede helt elendig over at min bror lå deri.Vi kunne simpelthen ikke forstå hvorfor,indtil det gik op for os,at han ville have ham op af det vand.Det var lidt skægt...dog ikke for min bror,som gerne ville bruge sit badebassin

Hi hi, det er en sjov historie, og lidt sød også. Micky var jo bare bekymret , stakkels hund De laver altså nogle sjove ting de bordere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.