Er I klar babyværelse billedspam :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.055 visninger
15 svar
0 synes godt om
4. marts 2010

Dictes mor

Jeg har lovet at lave en lille billede spam at babyværelset, som jeg har lavet færdigt idag

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2010

Milka

det ser bare så fredfyldt ud!! meget smukt

Anmeld

4. marts 2010

oo

I LOVE IT!

hehe og den der uglewallsticker den har jeg i stuen det er nok sådan noget sådan nogle bognørder som os falder for

forresten den solformede lampe der hænger ved tremmesengen...er den fra Ikea?? sådan en skal jeg have hvis jeg får en datter (hun skal jo hedde Sol )

Anmeld

4. marts 2010

Ida.

SÅ hyggeligt!! Jeg elsker hver en lille detalje på det værelse...det kan kun give masser af gode stunder!! - og ELSKER at du har mange farver derinde!!

Anmeld

4. marts 2010

Ranarupta

ER DU GAL, MAAAAND!

Hvor er det bare fedt!! Kan du hyres?  

Anmeld

4. marts 2010

Jules

Hvor er det bare et fint værelse

Anmeld

4. marts 2010

anna-jonas

Sikke et skønt værelse. Jeg tror Dicte kommer til at sove dejligt, i den fine vugge med himmel...........

Bli'r helt vemodig over at jeg aldrig mere, skal gøre klar til et lille nyt familiemedlem. Føler mig lidt skruk for tiden..................utroligt men sandt. Tror jeg som 90 årig, vil opleve sådanne perioder..............

Anmeld

4. marts 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Hvor ser det bare hyggeligt ud.Jeg er jo især vild med billedet af den smukke,smukke border der allerede trofast sidder vagt

Anmeld

5. marts 2010

Bondepigen

Wauw et flot værelse, og jeg er da helt vildt med det fine stof på vuggen. Det er så kært, og grønt er jo godt for øjet!

Anmeld

5. marts 2010

Vingummien

Ej det er sgu da lækkert

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.