Denne uges yndlingsbillede :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2010

Henri84

Jeg har ikke lige nogle nye, men et par af yndlingsbillederne fra vores ferie i uge 7 kan i få
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2010

Mor til Frederic og Freya

Loppe skriver:

sDet var nu ikke meningen at gøre dig forlegen.  Nu har jeg bare tænkt tanken flere gange, og så synes jeg det var ved at være på sin plads, at du fik øjnene op for hvilken smuk søn du har.  Hvilket du selvfølgelig godt ved i forvejen.  Man synes jo bare altid at end egen er den smukkeste, og nu ved du at du altså ikke er den eneste der synes Fredric er fantastisk.  

Taakkk. 

Det skal du ikke høre noget for...

Har bare aldrig været god til at modtage ros.....

Har som sådan ikke tænkt at han var smukkere end andre - eller lige så smuk. for alle syntes hver især deres barn/børn er der smukkeste.

Har nok mere sagt i sjov at det kan godt være han er grim, men så findes der så meget pænt tøj, jeg kan klæde ham i... Men skidt han er smuk, hans mormor siger at han med de billeder jeg konstant tager, så må han være fotogen efter hånden

Anmeld

4. marts 2010

Ox.

Dette er det bedste billede af min prinsesse jeg har fået taget denne uge, synes det er så dejligt

Anmeld

4. marts 2010

Ox.

Sussie&Lilje skriver:

Dette er det bedste billede af min prinsesse jeg har fået taget denne uge, synes det er så dejligt

Og her er det så hehe ..

Anmeld

4. marts 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
Loppe skriver:

Nu bliver jeg altså nødt til at kommenterer din dreng. Han er noget af det smukkeste jeg længe har set. De øjne der må da kunne gøre enhver lille pige blød i knæene....

Jeg har ofte bidt særligt mærke i billederne af din søn, jeg synes simpelthen han er noget af det smukekste og charmerende på billeder.

Louise

Tænkte lige nøjagtig det samme!Han er bare så skøn og er vild med hans øjne.Han ser bare altid så sød,glad og charmerende ud

Anmeld

5. marts 2010

JustAnotherName

Sussie&Lilje skriver:

Og her er det så hehe ..

Det er virkelig et sødt billede! 

Anmeld

5. marts 2010

Diana...

Nogen skønne billeder i alle har, dejlige børn 

Her er Lucas, han har fået lov til at side ved fars computer og lave musik, Hvad faren så ikke vidste er at vores lille Lucas valgte og slettet det hans var lige havde lavet :) hi hi så bliver man ikke så populær. 

Knus Di.

Anmeld

5. marts 2010

Vingummien

Her er mit af Emil

Anmeld

5. marts 2010

Mor til Frederic og Freya

Pernilleh skriver:

Tænkte lige nøjagtig det samme!Han er bare så skøn og er vild med hans øjne.Han ser bare altid så sød,glad og charmerende ud

tusind tak...

Det er nu mest ældre damer han charmer sig ind på, siger mormor og peger...

Han er så lige inde i en genert periode, så han sætter sig gerne på huk - piller i hans støvler - bukker hovedet ned og prøver med hovedet lidt på skrå at lure folk alligevel...

Men når mor eller far er i nærhed, for alle gerne et hej hej...

Anmeld

5. marts 2010

mor2piger

sikke en dejlig tråd, man kan jo ikke andet end at smile af alle de dejlige børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.