Denne uges yndlingsbillede :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

790 visninger
19 svar
0 synes godt om
4. marts 2010

..

Dette er klart dennes uges bedste billede jeg har taget - hvad er jeres?

På billedet ses min søn Mikas på 9 måneder med hans nye bamse på vej hjem fra barnevognstur ned i byen
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2010

CarinaSB

Det her er mit yndlings billede af Noah fra denne uge 

Anmeld

4. marts 2010

Loa

Macrolf skriver:

På billedet ses min søn Mikas på 9 måneder med hans nye bamse på vej hjem fra barnevognstur ned i byen

Årh et godt billede.... Sikke en køn og kær dreng....

Anmeld

4. marts 2010

SHERO

Synes det her er så godt, han ligger og hygger lidt ved mormor :-)

Anmeld

4. marts 2010

LotteGabriella

Macrolf skriver:

Sikke et SKØNT billede

Anmeld

4. marts 2010

JustAnotherName

Min yngste datter, Celina 

Anmeld

4. marts 2010

Mor til Frederic og Freya

ih nogle skønne børn I har jer...

Syntes de her billed debat'er er ret fede, da jeg elsker at dele vores herlige søn med jer...

Har en del fra denne uge, da han jo blev 1½ igår...

Men et helt anderledes billed herfra... Frederic taget på fersk gerning med hans bøllehat, 2 marts '10

Ja det er altså en dreng.... Så I får lige et bevis derpå. Taget i eftermiddags, da vi var ude og nyde det herlige vejr.

Anmeld

4. marts 2010

Ina33

Frederic's moar skriver:

ih nogle skønne børn I har jer...

Syntes de her billed debat'er er ret fede, da jeg elsker at dele vores herlige søn med jer...

Har en del fra denne uge, da han jo blev 1½ igår...

Men et helt anderledes billed herfra... Frederic taget på fersk gerning med hans bøllehat, 2 marts '10

Ja det er altså en dreng.... Så I får lige et bevis derpå. Taget i eftermiddags, da vi var ude og nyde det herlige vejr.

Nu bliver jeg altså nødt til at kommenterer din dreng. Han er noget af det smukkeste jeg længe har set. De øjne der må da kunne gøre enhver lille pige blød i knæene....

Jeg har ofte bidt særligt mærke i billederne af din søn, jeg synes simpelthen han er noget af det smukekste og charmerende på billeder.

Louise

Anmeld

4. marts 2010

Mor til Frederic og Freya

Loppe skriver:

Nu bliver jeg altså nødt til at kommenterer din dreng. Han er noget af det smukkeste jeg længe har set. De øjne der må da kunne gøre enhver lille pige blød i knæene....

Jeg har ofte bidt særligt mærke i billederne af din søn, jeg synes simpelthen han er noget af det smukekste og charmerende på billeder.

Louise

... Sikke flotte ord til vores søn, bliver helt forlegen....

Så må du også have luret min tråd jeg laved igår...

Ved slet ikke hvad jeg skal sige. Men et kæmpe stort tak skal du have, det varmer og rører mig dybt at andre kan se den skønne knægt han er. Hans indre er lige så kærligt, blidt og afbalanceret som hans ydre.

Hende der laved min tattoo af Frederic havde jo kun billedet at gå ud fra og hun er også synsk/heeler ved siden af. Hun kunne se at han hviled meget i sig selv og at han havde et meget blidt sind osv. Det der ramte mig mest var at hun sagde at vi havde et specielt bånd i mellem os, at min ro havde hjulpet ham igennem ting han havde været igennem. Kunne kun give hende ret, da han blev akut opereret en søndag nat i 5½ time - 5 uger gammel.

Har altid fået at vide at han aldrig har haft et baby look, men altid haft et mere drenge ansigt. Hvad ved jeg, han er vores den første. Så aner ikke hvordan han skulle se ud. 

Anmeld

4. marts 2010

Ina33

Frederic's moar skriver:

... Sikke flotte ord til vores søn, bliver helt forlegen....

Så må du også have luret min tråd jeg laved igår...

Ved slet ikke hvad jeg skal sige. Men et kæmpe stort tak skal du have, det varmer og rører mig dybt at andre kan se den skønne knægt han er. Hans indre er lige så kærligt, blidt og afbalanceret som hans ydre.

Hende der laved min tattoo af Frederic havde jo kun billedet at gå ud fra og hun er også synsk/heeler ved siden af. Hun kunne se at han hviled meget i sig selv og at han havde et meget blidt sind osv. Det der ramte mig mest var at hun sagde at vi havde et specielt bånd i mellem os, at min ro havde hjulpet ham igennem ting han havde været igennem. Kunne kun give hende ret, da han blev akut opereret en søndag nat i 5½ time - 5 uger gammel.

Har altid fået at vide at han aldrig har haft et baby look, men altid haft et mere drenge ansigt. Hvad ved jeg, han er vores den første. Så aner ikke hvordan han skulle se ud. 

sDet var nu ikke meningen at gøre dig forlegen.  Nu har jeg bare tænkt tanken flere gange, og så synes jeg det var ved at være på sin plads, at du fik øjnene op for hvilken smuk søn du har.  Hvilket du selvfølgelig godt ved i forvejen.  Man synes jo bare altid at end egen er den smukkeste, og nu ved du at du altså ikke er den eneste der synes Fredric er fantastisk.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.