Mka skriver:
Jeg er blevet henvist af min læge til gyn. Ringede derfor til en i taastrup, for hende havde jeg hørt godt om.
Hun havde først tid sidste uge maj, er det normalt med SÅ lang vente tid?
Hun ville se min kæreste og jeg sammen første gang, så man kunne snakke om tingene. Har jo fået lavet test, og lægen regner stærkt med jeg ingen ægløsning har. Så trode faktisk at de ville tjekke mine æggestokke osv først.
Hvad gjorde de ved jers første gang i var ved gyn?
Jeg tror det kommer rigtig meget an på hvor man bor og hvad man "fejler".
Sidste år i marts fik jeg taget alle testene, den eneste der var noget ved var den for celleforandringer.
Jeg fik en henvisning og skulle selv tage kontakt til gynækolog for at få det testet videre.
Den første jeg kontaktede kunne give mig en tid i juni, den anden kunne klare en tid i maj indtil hun så min henvisning, så kunne jeg pludselig få en "akut" tid i starten af april og ventetiden kom dermed helt ned på 1 uge.
Men var vist også et akut tilfælde for i starten af juni sidste år fik jeg en keglesnits operation og har siden da igen haft lette og moderate forandringer, det har så heldigvis vist sig at de forandringer der var efter operationen skyltes en infektion som kunne behandles og i forgårs fik jeg så for første gang besked om at mine prøver var normale 
Men jeg er sikker på at hvis du ringer rundt til et par stykker skal du nok få skåret ned på ventetiden.. den almidelige ventetid blev for mit vedkommende skåret en måned ned bare ved at ringe til 2 forskellige.
Anmeld