Mka skriver:
Har fået taget de prøver min læge kan stå for, LH, Fsh og progesteron. Og de var ikke normale, så hun mente jeg skulle til gyn.
Hende jeg snakkede med i dag, spurgte også om det var hjælp jeg skulle have for at blive gravid, så blev jeg så paf, og sagde " det ved jeg ikke, kommer jo and på hvad der gør jeg ikke bliver gravid" Tror hele tiden at jeg har inde i mit hovede at det hele nok skal blive normalt. (ved ikke om det var til at forstå, det er bare de tanker jeg har)
Det kunne jeg sagens forstå.
Det er klart, at du selvfølgelig skal udreddes først. Så finder de ud af, om I bare skal arbejde videre på sagen hjemme - eller om du evt. skal have lidt hormon med på vejen - eller andre ting.
Det er jo hamrende hårdt at være i fertilitetsbehandling - specielt, hvis man har mange mislykkede forsøg. Så når jeg tænker nærmere over det, så er det jo nok ikke noget, man skal forhaste sig ud i.
Jeg har i øvrigt også hørt at Bjarne Stigsby er super sej. Specielt, hvis du ikke har ægløsning, som din læge tror.
Rigtig meget held og lykke med det. Hvem ved måske får I lavet lille baby mens i venter på jeres tid (er jo set før...)
Anmeld