Gynækolog.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.349 visninger
16 svar
0 synes godt om
4. marts 2010

Mka

Jeg er blevet henvist af min læge til gyn. Ringede derfor til en i taastrup, for hende havde jeg hørt godt om.

Hun havde først tid sidste uge maj, er det normalt med SÅ lang vente tid?

Hun ville se min kæreste og jeg sammen første gang, så man kunne snakke om tingene. Har jo fået lavet test, og lægen regner stærkt med jeg ingen ægløsning har. Så trode faktisk at de ville tjekke mine æggestokke osv først.

Hvad gjorde de ved jers første gang i var ved gyn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2010

Ranarupta

Hmmm, kan ikke lige huske, hvor lang vores ventetid var...

Kender du til Bjarne Stigsby i Taastrup? Jeg synes, at han er intet mindre end fantastisk! 

Lige et link: www.gynklinik.dk

Anmeld

4. marts 2010

Vial

Mka skriver:

Jeg er blevet henvist af min læge til gyn. Ringede derfor til en i taastrup, for hende havde jeg hørt godt om.

Hun havde først tid sidste uge maj, er det normalt med SÅ lang vente tid?

Hun ville se min kæreste og jeg sammen første gang, så man kunne snakke om tingene. Har jo fået lavet test, og lægen regner stærkt med jeg ingen ægløsning har. Så trode faktisk at de ville tjekke mine æggestokke osv først.

Hvad gjorde de ved jers første gang i var ved gyn?

Hvis du har fået taget de oplagte blodprøver, og du nu ønsker fertilitetsbehandling, så ville jeg kontakte

http://www.copenhagenfertilitycenter.com

Der fik jeg tid inden for 14 dage. Jeg havde heller ingen ægløsning! Første tid var 17. november. Testede positiv d. 26. december. De er så hamrende dygtige og effektive!

Det er landets bedste gynækologer og fertilitetslæger.

Jeg fik lavet en vandscanning allerede til første konsultation for at se, om der var passage i æggeledere. Det var der, og så gik behandlingen i gang. Ingen tid at spilde...

Anmeld

4. marts 2010

otlitrom

Jeg kom til efter 14 dage... Men jeg tror måske det kommer lidt an på, hvor man bor... Hvor lang ventetid der er....

Jeg må sige at jeg synes det er lang tid du skal vente... Men måske er det fordi de er ekstra dygtige, og alle vil derhen?!

Anmeld

4. marts 2010

Mka

Ranarupta skriver:

Hmmm, kan ikke lige huske, hvor lang vores ventetid var...

Kender du til Bjarne Stigsby i Taastrup? Jeg synes, at han er intet mindre end fantastisk! 

Lige et link: www.gynklinik.dk

kender ham ikke, men tror også min læge snakkede om ham. Så vil da lige prøve at kigge på ham

Anmeld

4. marts 2010

MM1987

Der var også kun 14 dages ventetid hos os, men det var også en lille klinik i middelfart...

Jeg vil tro de også scanner dine æggestokke, samt tjekker for passage, var i hvert fald det de gjorde hos mig, eller er der jo heller ik så meget at snakke om...

Anmeld

4. marts 2010

Mka

KaMa skriver:

Hvis du har fået taget de oplagte blodprøver, og du nu ønsker fertilitetsbehandling, så ville jeg kontakte

http://www.copenhagenfertilitycenter.com

Der fik jeg tid inden for 14 dage. Jeg havde heller ingen ægløsning! Første tid var 17. november. Testede positiv d. 26. december. De er så hamrende dygtige og effektive!

Det er landets bedste gynækologer og fertilitetslæger.

Jeg fik lavet en vandscanning allerede til første konsultation for at se, om der var passage i æggeledere. Det var der, og så gik behandlingen i gang. Ingen tid at spilde...

Har fået taget de prøver min læge kan stå for, LH, Fsh og progesteron. Og de var ikke normale, så hun mente jeg skulle til gyn. 

Hende jeg snakkede med i dag, spurgte også om det var hjælp jeg skulle have for at blive gravid, så blev jeg så paf, og sagde " det ved jeg ikke, kommer jo and på hvad der gør jeg ikke bliver gravid" Tror hele tiden at jeg har inde i mit hovede at det hele nok skal blive normalt. (ved ikke om det var til at forstå, det er bare de tanker jeg har)

Anmeld

4. marts 2010

Vial

Mka skriver:

Har fået taget de prøver min læge kan stå for, LH, Fsh og progesteron. Og de var ikke normale, så hun mente jeg skulle til gyn. 

Hende jeg snakkede med i dag, spurgte også om det var hjælp jeg skulle have for at blive gravid, så blev jeg så paf, og sagde " det ved jeg ikke, kommer jo and på hvad der gør jeg ikke bliver gravid" Tror hele tiden at jeg har inde i mit hovede at det hele nok skal blive normalt. (ved ikke om det var til at forstå, det er bare de tanker jeg har)

Det kunne jeg sagens forstå.

Det er klart, at du selvfølgelig skal udreddes først. Så finder de ud af, om I bare skal arbejde videre på sagen hjemme - eller om du evt. skal have lidt hormon med på vejen - eller andre ting.

Det er jo hamrende hårdt at være i fertilitetsbehandling - specielt, hvis man har mange mislykkede forsøg. Så når jeg tænker nærmere over det, så er det jo nok ikke noget, man skal forhaste sig ud i.

Jeg har i øvrigt også hørt at Bjarne Stigsby er super sej. Specielt, hvis du ikke har ægløsning, som din læge tror.

Rigtig meget held og lykke med det. Hvem ved måske får I lavet lille baby mens i venter på jeres tid (er jo set før...)

Anmeld

4. marts 2010

Mka

Så må jeg prøve at kontakte ham imoregen   Ja det kunne være så dejligt, hvis man var så heldig og der skete et mirakel

Anmeld

4. marts 2010

Mka

Mia Maia skriver:

Der var også kun 14 dages ventetid hos os, men det var også en lille klinik i middelfart...

Jeg vil tro de også scanner dine æggestokke, samt tjekker for passage, var i hvert fald det de gjorde hos mig, eller er der jo heller ik så meget at snakke om...

Okay, 14 dage er da til at holde ud.

Ja det var også det jeg tænkte på de ville,  og selvfølgelig andre små prøver. Men kan ikke holde tanken om 3 mdrs vente tid ud, for bare at komme til samtale, og aftale vider forløb.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.