Så fik jeg osse købt en......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2010

Vial

Årh, sådan én gad jeg godt ha'. Jeg hørte hjertelyd for første gang i går. Var 13+5. Skøn skøn lyd :-) Hvor på nettet har du købt den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2010

Lone Jakobsen

smillaluna skriver:

Jo den kan nok sælges til en billig penge bagefter. Når først jeg begynder at kunne mærke liv vil jeg nok ikke føle at jeg har nær så meget behov for at bruge den.

Glæder mig til mødregruppe. Håber de andre kan.

nej og hvis ikke før...så kan du da sælge den når du har født

ja vi krydser fingre måske vi sku ha tråden op en tur igen.

Anmeld

4. marts 2010

Faith

KaMa skriver:

Årh, sådan én gad jeg godt ha'. Jeg hørte hjertelyd for første gang i går. Var 13+5. Skøn skøn lyd :-) Hvor på nettet har du købt den?

Ja det er da den mest fantastiske lyd!!. Det hele bliver pludselig meget mere virkeligt.

Kan ikke lige huske hvad hjemmesiden hedder, men hvis du googler "Angel Sounds" kommer siden frem.

Anmeld

4. marts 2010

Vial

Fandt den lige. Det er skam på billigtest.dk :-) ih, tror jeg køber den :-)

Anmeld

4. marts 2010

lululupo

vi har lejet en, og er så glade for det.... Det er super befriende at kunne lytte til hende, hvis man har en af de " hysteriske - der er noget galt" dage, som jeg måske nogle gange har....

Anmeld

4. marts 2010

Vial

lululupo skriver:

vi har lejet en, og er så glade for det.... Det er super befriende at kunne lytte til hende, hvis man har en af de " hysteriske - der er noget galt" dage, som jeg måske nogle gange har....

Hvor har du lejet den henne? Er det også en Angel Sounds??

Anmeld

4. marts 2010

MyBaby

Jeg har også haft en - min veninde lejede den på nettet (tror det var på billigtest.dk). Det var sådan en doubler (stavet) som lægen også bruger.

Jeg havde den fra 13. uge til 22. uge, hvor jeg fint kunne mærke liv hver dag. Det var vildt dejligt at kunne sætte den på maven, når man var det mindste nervøs eller bare lige havde lyst til at "hilse" på den lille . Jeg synes også, det var rart for min kæreste - det blev lidt mere virkeligt for ham.

Jeg kunne faktisk allerede finde hjertelyd i 10. uge (dengang havde min veninde den og jeg prøvede den hos hende). Og da jeg først fik den i 13. uge, var det nemt at finde hejertelyden - jeg har ikke oplevet ikke at kunne finde den. Nogle gange kunne det måske tage lidt tid, men fandt den altid!

Så jeg synes bare, det er rigtig fint, at du har anskaffet dig én - jeg er sikker på, at du bliver glad for den.

Anmeld

5. marts 2010

Faith

KaMa skriver:

Fandt den lige. Det er skam på billigtest.dk :-) ih, tror jeg køber den :-)

Held og lykke med den hvis du køber en.... Bare husk at du skal have rigeligt med olie på maven, ellers kan den ikke fange noget. Jeg har købt mandelolie i Matas og det fungerer vildt godt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.