Så fik jeg osse købt en......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

812 visninger
17 svar
0 synes godt om
4. marts 2010

Faith

Har købt en "Angel sounds" og er super glad for den. Lytter til babyerne hver dag og er nok blevet en smule afhængig af den.

Hvad er jeres holdning til disse tingester? For kan sagtens se at det også kan være negativt at eje sådan en. Har selv været meget i tvivl om jeg skulle investere i en (de koster alligevel 400 kr), men min nysgerrighed løb til sidst af med mig.

Mia (16+5)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2010

Bavianis

Er det sådan en man kan høre barnets hjertelyd med??

Anmeld

4. marts 2010

Faith

Bavianis skriver:

Er det sådan en man kan høre barnets hjertelyd med??

Ja det er. Det er en lille "box" man sætter på maven og så tager man et par høretelefoner på. Så kan man skrue op og ned for lyden. Man kan dog først høre hjertelyd fra uge 14.

Anmeld

4. marts 2010

TbCp

smillaluna skriver:

Har købt en "Angel sounds" og er super glad for den. Lytter til babyerne hver dag og er nok blevet en smule afhængig af den.

Hvad er jeres holdning til disse tingester? For kan sagtens se at det også kan være negativt at eje sådan en. Har selv været meget i tvivl om jeg skulle investere i en (de koster alligevel 400 kr), men min nysgerrighed løb til sidst af med mig.

Mia (16+5)

Uha jeg tror jeg ville være bange for hvis jeg en dag ikke kunne finde hjertelyden, at jeg så ville gå helt i panik. Hvis de ligger lidt dumt derinde så det bare ikke lige vil lykkes.

Men ellers må det da være super hyggeligt med sådan en

Gad vide hvornår man kan købe små scannere, det ville være skønt

Anmeld

4. marts 2010

TbCp

smillaluna skriver:

Mia (16+5)

Uha jeg tror jeg ville være bange for hvis jeg en dag ikke kunne finde hjertelyden, at jeg så ville gå helt i panik. Hvis de ligger lidt dumt derinde så det bare ikke lige vil lykkes.

Anmeld

4. marts 2010

Bavianis

Ja, videnskaben er et tveægget sværd... Jeg kunne nu godt tænke mig at prøve. Min veninde siger man kan leje dem på internettet. Er det nemt at finde hjertelyden?

Anmeld

4. marts 2010

Faith

TbCp skriver:

Du har helt ret! Det er osse min frygt. Har aftalt med manden at vi ikke bruger den hver dag, for der kan som du siger sagtens opstå en panik-situation hvis man så pludselig ikke kan finde den vidunderlige lyd.

Ja det skal nok komme en dag at man kan købe sin egen skanner. Tror man i dag har meget mere brug for følelsen af kontrol end man havde for år tilbage. Jeg ville gerne skannes hver dag, men er da realistisk nok til at vide at selvfølgelig kan man ikke det...

Anmeld

4. marts 2010

Faith

Bavianis skriver:

Ja, videnskaben er et tveægget sværd... Jeg kunne nu godt tænke mig at prøve. Min veninde siger man kan leje dem på internettet. Er det nemt at finde hjertelyden?

Ja man kan vidst osse leje dem.... Jeg har aldrig haft problemer med at finde hjertelyd. Jo længere jeg kommer hen jo tydeligere bliver lyden.

Anmeld

4. marts 2010

Lone Jakobsen

åh jeg synes bare ideen er helt super og mon ikke du nemt kan sælge den bagefter.

Anmeld

4. marts 2010

Faith

nutche skriver:

åh jeg synes bare ideen er helt super og mon ikke du nemt kan sælge den bagefter.

Jo den kan nok sælges til en billig penge bagefter. Når først jeg begynder at kunne mærke liv vil jeg nok ikke føle at jeg har nær så meget behov for at bruge den.

Glæder mig til mødregruppe. Håber de andre kan.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.