bytte bytte købmand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
12. marts 2010

Lone Jakobsen

Moar'en skriver:

God du kunne li det Min veninde synes ikke jeg måtte gå af med det Hun var også helt vild med det. Men synes det er synd det bare skulle ligge på loftet til vi evt fik barn nr 2. Og vi føler os bestemt ikke snydt.

he he...ellers må vi bytte tilbage igen når i får nummer 2 kan jo være jeg skal ligge det herind når han vokser fra det. tror aldrig jeg har set en vest i så lille størrelse før

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2010

Maria.

møller-82 skriver:

Hvad mangler du som vi evt ku bytte med for sengesættet m zoo?

Jeg søger pige-baby-tøj i str. 56-68 uden huller, pletter og andet..

Har du evt. noget kan du sende billeder til min mail: m101801@hotmail.com

Anmeld

12. marts 2010

møller-82

Maria. skriver:

Jeg søger pige-baby-tøj i str. 56-68 uden huller, pletter og andet..

Har du evt. noget kan du sende billeder til min mail: m101801@hotmail.com

Hejsa.

har masser... kigger det lige igennem senere og får taget billeder.

Anmeld

12. marts 2010

Maria.

møller-82 skriver:

Hejsa.

har masser... kigger det lige igennem senere og får taget billeder.

Super.. Det vil jeg glæde mig til..

Anmeld

13. marts 2010

Lone Jakobsen

God du kunne li det Min veninde synes ikke jeg måtte gå af med det Hun var også helt vild med det. Men synes det er synd det bare skulle ligge på loftet til vi evt fik barn nr 2. Og vi føler os bestemt ikke snydt.

bare lige for sjov. et par billeder af den glade modtager

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. marts 2010

LotteN

nutche skriver:

har du lidt billeder af noget af det?

det kan du tro jeg har - hvad str søger du? hvis du giver mig din mail, så kan jeg sende dig billeder af de størrelser du gerne vil se

Anmeld

14. marts 2010

LotteN

møller-82 skriver:

Hejsa.

Har du noget sommertøj i str 80? og Søger du noget bestemt i str 92?

Jeg kan sende dig nogle billder af det jeg har i str 80, så kan du selv lige se det så smid din mail, så skal jeg få det gjort - så kan jeg også lige prøve de sommerdragter på min datter fra sdiste år og se om hun kan passe dem endnu.

Det er bare generelt pigetøj i str 92, dog gerne noget sommertøj også

Anmeld

14. marts 2010

Lone Jakobsen

LotteN skriver:

det kan du tro jeg har - hvad str søger du? hvis du giver mig din mail, så kan jeg sende dig billeder af de størrelser du gerne vil se

det var faktisk mere for at andre ku blive interesseret. jeg er mest interesseret i drengetøj...til gengæld må det næsten være hvilken som helst størrelse (dog ikke mindre end 80)

Anmeld

14. marts 2010

LotteN

nutche skriver:

det var faktisk mere for at andre ku blive interesseret. jeg er mest interesseret i drengetøj...til gengæld må det næsten være hvilken som helst størrelse (dog ikke mindre end 80)

nååå okay - jeg tænkte bare det var lidt og billedespame, hvis jeg ligger billeder ind af alt tøjet - så hellere folk spørger ind til det de mangler, tænkte jeg

Anmeld

14. marts 2010

Lone Jakobsen

LotteN skriver:

nååå okay - jeg tænkte bare det var lidt og billedespame, hvis jeg ligger billeder ind af alt tøjet - så hellere folk spørger ind til det de mangler, tænkte jeg

ja okay, men har lavet en tråd der hedder bytte bytte købmand 2, den trænger til lidt billed spam så brug endelig den. jeg ville nemlig gerne ha den her lukket ned så folk brugte den anden i stedet. håber det ku blive mere overskueligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.