bytte bytte købmand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
7. marts 2010

Lone Jakobsen

saxi skriver:

Ej det er da en super ide..

Har en masse pigetøj fra str.50-86, sengetøj, sko, legetøj mm. .. Brugt og ubrugt..

Er dog lidt skeptisk med at bytte/sælge det før jeg ved hvilket køn vi venter os denne gang.. Men vender da frygtløs tilbage så snart vi ved det..

ja det kan jeg godt forstå....vi havde intet da jeg ventede den sidste....men fik heldigvis en masse foræret.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2010

Lone Jakobsen

Pia. skriver:

Jeg syntes idéen med at bytte eller give sine brugte ting væk er super godt... jeg har også valgt at give alt Mads baby tøj væk til Karina (kan pludselig ikke huske hendes brugernavn) her inde fra jeg ved de venter en dreng og skrev til hende, og det ville hun heldigvis gerne, så kan hun selv smide det ud hun ikke ønsker at bruge, men jeg syntes ikke jeg vil sæle brugt tøj, og gider ikke bruge tid på at sætte det tilsalg, så hellere at de kan hente det helt gratis - dog transporten her hjem skal de selv betale og så håber jeg de får bare lidt glæde af det..

Så jeg syntes det er en super duper idé...

.....

jeg har også en del veninder som jeg bytter tøj med. bla. har jeg en niece på 2 og en veninde med en datter på 3 mdr, så de aflevere deres brugte tøj til mig så jeg kan sende det videre.

Anmeld

7. marts 2010

Moar'en

Nu har jeg taget billeder. Men der er vel 30-40 billeder så synes det var lidt voldsom at putte ind. Jeg har drengetøj fra 50-74. Så hvis der er nogen interesse så skriv endelig.

Anmeld

8. marts 2010

Lone Jakobsen

Moar'en skriver:

Nu har jeg taget billeder. Men der er vel 30-40 billeder så synes det var lidt voldsom at putte ind. Jeg har drengetøj fra 50-74. Så hvis der er nogen interesse så skriv endelig.

uh størrelse 74 er jeg altid interesseret i

Anmeld

8. marts 2010

Moar'en

nutche skriver:

uh størrelse 74 er jeg altid interesseret i

Der er ikke så meget endnu, men der skal nok komme lidt mere senere. Den med kaj er fra fakta og de har jo lidt mærkelige str. så den hedder 70

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. marts 2010

Lone Jakobsen

Moar'en skriver:

Der er ikke så meget endnu, men der skal nok komme lidt mere senere. Den med kaj er fra fakta og de har jo lidt mærkelige str. så den hedder 70

jeg er vild med det nederste sæt....er det størrelse 74?

Anmeld

8. marts 2010

Moar'en

nutche skriver:

jeg er vild med det nederste sæt....er det størrelse 74?

Ja den hedder en lidt sjov str. det er 74, 6/12 mdr. Viktor har brugt 74 indtil nu og han har brugt det indtil nu.

Anmeld

8. marts 2010

Lone Jakobsen

Moar'en skriver:

Ja den hedder en lidt sjov str. det er 74, 6/12 mdr. Viktor har brugt 74 indtil nu og han har brugt det indtil nu.

den ku jeg nu godt tænke mig men hvis vi skal bytte så skal jeg jo finde noget du kan bruge hvad størrelse bruger Viktor nu?

Anmeld

8. marts 2010

Moar'en

nutche skriver:

den ku jeg nu godt tænke mig men hvis vi skal bytte så skal jeg jo finde noget du kan bruge hvad størrelse bruger Viktor nu?

Han er lige gået op i str 80, så det må være derfra og op.

Anmeld

8. marts 2010

Lone Jakobsen

Moar'en skriver:

Han er lige gået op i str 80, så det må være derfra og op.

okay....er der noget bestemt du mangler....for så vil jeg lige gå på loftet og kigge lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.