Prins, prinsesse eller bare baby ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.382 visninger
40 svar
0 synes godt om
4. marts 2010

Karo

Jeg er gravid for anden gang og venter mig denne gang en lille pige. Første gang fik vi en lille dreng.

Begge gange har jeg været gravid samtidig med et familliemedlem, men hun siger at hun venter en prins, og sidst var det en prinsesse.

Hvad siger i ??? Hvad venter i ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2010

Maria.

Jeg venter også en pige, og fik sidst en dejlig dreng..

Anmeld

4. marts 2010

LauraLW

Jeg venter en pige eller baby - Vi kalder hende egentlig ikke noget fast andet end hendes navn eller måske lillepigen... ingen prinsesse her.

Laura

Anmeld

4. marts 2010

Lise

Kunne ikke drømme om at kalde mine børn for prinser og prinsesser, så jeg venter en baby eller en dreng.

Anmeld

4. marts 2010

Mum33

I vores familie får vi også "bare" børn. Ingen royale gener her :-)

Anmeld

4. marts 2010

oo

jeg venter en baby og kønnet ved vi først den dag den kommer til verden det der med prinser og prinsesser er OVERHOVEDET ikke mig (men det kommer nok ikke bag på nogen)

Anmeld

4. marts 2010

LotteGabriella

Daniella er blevet kaldt for lillepigen lige siden hun lå i maven Tror at det er et kælenavn der kommer til at hænge ved...altså jeg mener, min mor kalder stadigvæk mig for bassepigen (som om jeg ikke allerede ved at jeg er rund )

Anmeld

4. marts 2010

Karo

Tjuhl skriver:

jeg venter en baby og kønnet ved vi først den dag den kommer til verden det der med prinser og prinsesser er OVERHOVEDET ikke mig (men det kommer nok ikke bag på nogen)

Nej det kommer bestemt ikke bag på mig.

Det er heller ikke mig, og hver gang hun siger hun venter en prins har jeg sådan lyst til at spørge om hun har fortalt kæresten at han ikke er faren. For såhvidt jeg ved har hverken hende eller kæresten blåt blod i årene, så derfor kan han jo ikke være faren.

Anmeld

4. marts 2010

oo

Karo skriver:

Nej det kommer bestemt ikke bag på mig.

Det er heller ikke mig, og hver gang hun siger hun venter en prins har jeg sådan lyst til at spørge om hun har fortalt kæresten at han ikke er faren. For såhvidt jeg ved har hverken hende eller kæresten blåt blod i årene, så derfor kan han jo ikke være faren.

nej det er jo det!! jeg forstår slet ikke det der med at mene at ens barn er mere værd end andre. jeg forstår GODT at de BETYDER mere for en end andre børn, men i samfundet er der ikke nogen der (bør være) er over hinanden i værdi.

Anmeld

4. marts 2010

Ida.

Jeg har heller aldrig helt forstået den der med prinser og prinsesser...i maven har mine piger heddet hhv lille-pi og mini-pi...når jeg engang skal have et barn mere (om mange år og om naturen vil), ja så bliver det nok til en mikro-pi...

pi er noget vores venner kalder Pelle og jeg - Pelle og Ida = pi...så derfor lille- og mini-pi

Og vores piger er unger, børn, tøser, trunter og piger...aldrig prinsesser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.