Macrolf skriver:
Tak for dit svar.
I Nordjylland og alle andre steder i landet kan man ALTID bare tage på sygehuset. Det kan godt være de brokker sig men de SKAL tage imod dig, de må ikke afvise dig.
Fair nok man ikke kan få en ambulance ud fordi man har slået foden men er det liv eller død eller man er helt vildt bekymret for sig selv eller sit barn - så skal ambulancen nok komme.. Altså forstå mig ret, det er selvfølgeligt ikke rart hvis man kommer til skade med foden eller en anden legmesdel men det er jo ikke ligefrem livstruende og man kan reelt godt tage en taxa
Vi er helt enig jeg kunne sagten tage en taxa og gjorde det også..
Men ringede 112 fordi jeg var i tvivl om hvor jeg egentlig skulle henvende mig og fordi jeg pga smerter var ved og besvime et par gange..
Men den der med at man altid kan troppe op på sygehuset og de skal modtage en holder altså desværre ikke..
Min venindes søn blev hundesyg sidste år.. Hun tog dirkete på aalborg nords børneafdeling og de sendet hende ud på lægevagten..
Hun lavede så senre klagesag over det, fordi han rent faktisk endet med og blive indlagt på børneafdelingen, men hun tabte sagen og fik afvide at børneafdelingen havde handlet helt korret ved og sende hende videre..
Men jeg var selv af samme tanke gang som dig indtil sidste år..
Anmeld