Jeg er trist og ked :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2010

Bondepigen

Altså min søster blev sat i gang 1. gang, men 2. gang gik det i gang af sig selv.... Jeg synes det er lidt underligt at din JM føler sig så sikker på det....

Du skal ikke tro på, hvad hun siger, for hun kan jo ikke vide det!!! Håber hun vil ud inden igangsættelse lige til termin!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2010

JustAnotherName

Karo skriver:

I har jo nok ret i at det kan hun ikke være sikker på.

Med til historien hører også at både min mormor og min mor er blevet sat igang ved alle deres fødsler (5 ialt), og da jeg også blev sat igang med Marcus, har jeg hele denne graviditet regnet med at blive sat igang. Min normale jm (havde en ferieafløser igår) har også hele min graviditet sagt at jeg sagtens selv kan gå igang og at min fortid ingenting har at sige.

Det sidste stykke tid har Ida møvet godt rundt dernede og jeg troede faktisk hun havde lagt sig fast. Her de sidste par uger har jeg så gået og troet at der nok ikke var så længe til hun kom nu, og at jeg helt sikkert ikke skulle sættes igang. Da jeg så får den besked igår, blev jeg bare så ked, for nu gik vi jo lige og håbede på at fødslen selv ville gå igang.

Jeg ved godt hun kommer når hun kommer, og hun er helt sikkert værd at vente på, jeg blev bare så ked og skuffet, da jeg endelig lige var begyndt at håbe på en anden afslutning denne gang.

Du skal ikke lade JMs ord tage modet og den positive gejst fra dig.
INGEN ved hvordan fødslen kommer til at forløbe!
Og selvom der i din familie har været "tendens" til igangsættelser, og du også selv skulle sættes igang med Marcus, så er det slet slet ikke ens betydning med, at det bliver lige sådan denne gang.

Jeg håber du får en super fødsel.
Ingen af os kan vælge selv. Så uanset, så må man bare forsøge at se det positive i det hele, væbne sig med tålmodighed og gå-på-mod, og ellers bare få det bedste ud af det, uanset hvordan det hele vil forløbe....

Jeg ønsker for dig, at du føder til termin - og helt af dig selv! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.