Efter min tur til jormoren igår, hvor hun fortalte at jeg nok skulle indstille mig på at jeg heller ikke selv ville kunne sætte fødslen i gang denne gang, har jeg bare været i et rigtigt dårligt humør

.
Marcus fødsel var bestemt ikke nemt, da min krop bare ikke ville gå igang. De prøvede at sætte den igang 2 gange med hormonpiller,hvilket satte veerne igang, men jeg åbnede mig bare ikke

Så derfor prøvee de at tage vandet, men de var ikke sikre på om de fik hul da der ikke kom noget vand, og da jeg stadig ikke udvigede mig så prøvede de igen, men samme resultat. Efter 30 timer i veer hvor jeg kun havde åbnet mig 2 cm, besluttede de sig for at give vefremmende drop. Det gjorde at jeg gik ind i en vild ve storm. Veerne kom lige efter hinanden, men kun få sekunders mellemrum og den rygmarvsbedøvelse de havde givet mig virkede ikke. Da jeg efter 30 minutter med ve drop tudbrølede ringede de efter en der skulle ligge slangen i ryggen om. Men det aflyste de hurtigt at de opdagede at jeg havde åbnet mig fra 2 cm til 9 på de 30 minutter.
Jeg havde bare sådan glædet mig til et helt andet fødselsforløb denne gang, men da lille Ida ligger meget højt, og med min fødsel af Marcus, tror jormoren ikke på jeg selv kan gå igang. Hun snakkede derfor om at jeg på et tidspunkt skal have lavet en hindeløsning for at gøre forløbet mere behageligt, men jeg har bare på fornemmelsen at det ikke virker

. Martin prøver at berolige mig, med at sige at vi jo ikke kan være 100 % sikker på at jeg ikke selv går igang, men hvorfor skulle hun sige det hvis det ikke er fordi hun er meget overbevist om at det ikke sker.
Og så er der udsigten til at skulle være gravid 4 uger endnu

Jeg ville bare så gerne have hende ud snart, men det ser ud til at vi må være tålmodige lidt endnu.
Anmeld