Hej piger.
Ja, så er der en lille update på min tråd om min kæreste der er ludoman.
Her til aftenen gik det helt over gevind.. Han er altid meget sur lige når han vågner(han havde sovet eftermiddagslur). Han havde lovet mig at når han vågnede ville han gå i fakta og handle ind til aftensmad samt MME til knægten. jeg har lagt syg nogle dage med diarre, så jeg skulle INGEN steder. Men han gad bare ikke stå op, så jeg ringede efter svigermor og spurgte om hun ville komme med det MME jeg havde til at stå over ved hende. Kæresten blev sur og skred ned i pokerklubben. Hvor han har penge fra - aner det ikke. Inden han går når vi at skændes for alvor. Han siger endda at han er fuldstændig ligeglad med mig, og hvis jeg skred var han ligeglad. Tjubang, ta den... Efter han var gået kom hans mor op. Hun kunne jo tydeligt se hvor ked jeg var, og hun spurgte hvad der var galt. Inden jeg noget at hulke noget, sagde hun "spiller han"... Jeg har jo længe gået og været i tvivl om, hvorvidt jeg skulle sige noget til hende omkring hans spilleri.
Hun spørger mig om jeg ved hvor galt det står til, og det gør jeg jo. Hun fortæller så at han har været i behandling - kort før at han møder mig. Men efter tre møder, dukker han ikke op mere. Vi sidder så og snakker om tingene, og jeg fortæller hende stortudende hvor galt det virkelig står til... Efter en halv time siger hun at mig og lillemanden skal tage med hende hjem, og hvis vi ville skulle vi bare sove der. Kæresten blev rigtig sur over at jeg havde blandet hans mor ind i det, men det må han jo så blive. Mig og lillemanden er lige kommet hjem igen, og for første gang i mange timer, sidder jeg ikke og snøfter.
Det har virkelig ramt mig, hvor galt det står til.
Jeg har nu tænkt over det, og planen er at mig og svigermor tager til pårørende samtale på ludomanicenteret i næste uge, får nogle gode råd af dem til, hvordan vi skal tackle ham. Herefter får han et ultimatum. Bo sammen med mig og lillemand, eller finde sig et nyt sted at bo. Når han har fået hjælp og er kommet helt ud af spillet, så er han velkommen til at flytte tilbage til os. - Jeg elsker ham jo.
Ja, undskyld det blev langt, det fylder bare SÅ meget det her. Og puha, sikke en aften!
Anmeld