Allerede sygemeldt resten af graviditeten :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2010

Agnete

Øv, hvor træls for dig. Men ja du skal lytte til din krop.

Når du inviterer gæster kan du stille støvsuger, så de da lige kan tage den på tur i huset inden de sætter den på plads for dig.

Kunne godt forestille mig synet af gravid kvinde liggende og cruise kbh tyndt  Tiden skal jo gå med noget.

Var heldigvis kun sygemeldt 2-3 uger, da jeg var gravid. Tiden brugte jeg foran computer... Men du kan jo mindst nå at lære to nye fremmedsprog inden fødselen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2010

Vial

dorthemus skriver:

ØVVVV altså...føler sgu´ med dig og skynder mig at sende et KÆMPE

Jeg ved sørme ikke hvad jeg skal foreslå, men du er meget velkommen hjemme hos mig til mad, hygge og masser af snak

Ja, det vil jeg rigtig gerne.

Så skal du også snart herhjem. Nu har jeg jo en god "undskyldning" for at nullermændene er på størrelse med badebolde...

Vi snakkes lige om det.

Knus

ps: Lige så fantastisk at høre hjertelyd, som du havde fortalt

Anmeld

3. marts 2010

dorthemus

KaMa skriver:

Ja, det vil jeg rigtig gerne.

Så skal du også snart herhjem. Nu har jeg jo en god "undskyldning" for at nullermændene er på størrelse med badebolde...

Vi snakkes lige om det.

Knus

ps: Lige så fantastisk at høre hjertelyd, som du havde fortalt

Når han/hun er færdig hos dig, så send venligst videre til mig

Åhh ja den lyd...suuuk!!!

Anmeld

3. marts 2010

Vial

Agnete skriver:

Øv, hvor træls for dig. Men ja du skal lytte til din krop.

Når du inviterer gæster kan du stille støvsuger, så de da lige kan tage den på tur i huset inden de sætter den på plads for dig.

Kunne godt forestille mig synet af gravid kvinde liggende og cruise kbh tyndt  Tiden skal jo gå med noget.

Var heldigvis kun sygemeldt 2-3 uger, da jeg var gravid. Tiden brugte jeg foran computer... Men du kan jo mindst nå at lære to nye fremmedsprog inden fødselen

Ja, jeg tænker også, at jeg burde lære et par sprog. Ikke at jeg skal ud at rejse foreløbig

Eller blogge helt vildt. Dokumentere hele graviditeten forfra og bagfra. Det kunne også være sjovt.

Evt. kan jeg ganster-cruise for at finde stof til bloggen

Hvis jeg tænker rigtig positivt, så ved jeg jo, at denne her alene-tid ikke vil komme igen i mange år. Så jeg skal sgu nyde det - og tøre øjnene..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.