Lige en opdatering herfra og lidt ynk..
Jeg synes godt nok at denne her graviditet har været op ad bakke.
Først 2½ mdr med massiv kvalme og træthed. Ser tiden som noget sløret noget, hvor jeg bare konstant tissede eller var på vej i seng. Hvis jeg altså ikke lige rendte op af ned af gangene i Irma for at finde noget, som jeg havde lyst til at spise.
Træthed og kvalme er blevet afløst af bækken og lændesmerter. I en sådan grad, at jeg slet ikke fungerer. Jeg har jo en gigtsygdom i ryggen, og den har ikke vist sig at spille med graviditeten.
Mit bækken er blevet helt stift, og jeg er blevet sygemeldt samt skal ha' hjemmehjælp 

Det er så grænseoverskridende og skræmmende, at jeg pludselig har fået at vide, at hvis jeg ikke lytter til min krop, så ender jeg som invalid. Meget dårlig kombi, når der kommer to babyer til denne her singlemor!
Nu står den på varmvandsbassin træning to gange om ugen, daglige øvelser og så ellers masser af tid på langs. Jeg tror og håber på at træning kan hjælpe mig. Styrke kroppen og måske gøre det bedre eller i hvert fald stoppe forværingen.
Så fik jeg lavet min første tude-tråd (tager lige en kiks). Formålet var sådan set at høre, om I har nogle ideer til hvad pokker jeg kan lave de næste 5½ mdr!
Kan kun side i ca. 15 min af gangen og kan gå ca. en ½ time. Så skal jeg ned på langs
Knus fra Karina, som alligevel synes, at det det er det hele værd. Er dog meget glad for at jeg ikke vidste, hvad jeg gik ind til...
Anmeld