Anonym skriver:
Kan ikk fortælle hva hun tænker på, men hun har altid Nægtet alt hva han har gjort af slemme ting ( var sammen med ham fra jeg var 16-18 ) og han var/er på steoider og det var/er meget tydeligt, men det mener hun jo han hvertfald ikk var/er, og svinede mig og min mor til da vi fortalte hende det, og så da jeg anmeldte volden, Troede hun jo kun på ham igen, og jeg havde både røgten billeder af de steder der var på min krop der var brækket af volden.. og hun har altid svinet mig og min familie til (min mor specielt) hvis vi fortalte hende noget dårligt om hendes søn..
Ja, det er jo hendes lille dreng. Jeg kender det desværre godt selv. Min eks's far blev osse gal, og ringede og svinede mine forældre til, da jeg fik tilhold på hans søn. Men jeg var da skidebange.
Han forfulgte mig, og en dag havde han været i byen, og kravlede op af et nedløbsrør eller noget til min søsters altan. Jeg var hos min søster, og opdagede en skygge på væggen kl 6 om morgenen...vi var lige selv kommet hjem fra byen. Da der var ro på altanen, sneg jeg mig hen og kiggede ud...og så så jeg ham ligge og sove.
Jeg gik ind efter min søster, og ringede til politiet, som ikke ville komme. Vi kunne ringe, hvis han blev voldelig.. 
Heldigvis var han inde ved militæret, og jeg ringede til MP'erne, for jeg vidste, at han skulle være mødt på det tidspunkt. Min eks vågnede, og da MP'erne kom, blev han fuldstændig vild, de var tre mand om at holde ham. Min søster kæreste og to MP'ere.
Min eks's far ringede så til mine forældre efter jeg havde fået tilhold på hans søn, trods det, at jeg ved, at han ved hvad hans søn gjorde mod mig!!!´De vil bare ikke se, at deres barn kan være sådan, så det er nok fordi de lukker øjnene for det. Min eks's mor kunne jeg da snakke med! Hun ringede til mig, og sagde at hun var ked af det hendes søn havde gjort.
Jeg ringede selv til eks'ens far og sagde, at ville han svine nogen til, så kunne han ringe til mig i stedet, da det var mig der havde fået lavet tilholdet!!!
Håber det bedste for dig!!!