tilhold..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.301 visninger
21 svar
0 synes godt om
3. marts 2010

Anonym trådstarter

Min eks kæreste har tilhold og en voldsdom for grov vold mod mig, Altså han må ikk kontakte mig, hvilket han har gjort, svarede så ikk tilbage eller noget som helst.. nu er han så begyndt at få sine forældre, søskende og venner til at chikanere mine forældre og min nye kæreste, via opkald og sådan...

HVA FANDEN SKAL JEG GØRE VED DET ?! Det er mega hårdt han pludselig gør det nu

hilsen den fortvivlede..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2010

Pige2009

Det lyder da absolut ikke rart. Jeg ville melde det til politiet - chikane.

K.h. Linda

Anmeld

3. marts 2010

Risen

Hmm.. først og fremmest ville jeg skifte nummer og gøre det "hemmeligt" for andre.. Det lyder godt nok mærkeligt at de også skriver til jer. Jeg ville også lade vær med at besvare opkald eller smser fra dem. Det giver dem bare mere lyst til at skrive og provokere.. Held og lykke ! 

Anmeld

3. marts 2010

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Det lyder da absolut ikke rart. Jeg ville melde det til politiet - chikane.

K.h. Linda

Kan jeg godt det, når det ikk er mig direkte det går ud over ?

det er jo alle andre omkring mig der bliver chikaneret af hans nærmeste

Anmeld

3. marts 2010

Pige2009

Anonym skriver:

Kan jeg godt det, når det ikk er mig direkte det går ud over ?

det er jo alle andre omkring mig der bliver chikaneret af hans nærmeste

Ja det kan du Håber det løser sig.

Anmeld

3. marts 2010

Anonym trådstarter

Risen skriver:

Hmm.. først og fremmest ville jeg skifte nummer og gøre det "hemmeligt" for andre.. Det lyder godt nok mærkeligt at de også skriver til jer. Jeg ville også lade vær med at besvare opkald eller smser fra dem. Det giver dem bare mere lyst til at skrive og provokere.. Held og lykke ! 

mit nummer er hemmeligt, og har beskyttet adresse, så mig kan han ikk finde overhovedet..

min kæreste's mobil skulle have været hemmeligt, men det er det ikk blevet pga en fejl ved teleselvskabet :s og er adressen er blevet hemmeligt nu hvor vi er flyttet..

og mine forældres numre har jeg jo beholdt fra den gang jeg var sammen med ham :s

Anmeld

3. marts 2010

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Ja det kan du Håber det løser sig.

Okay mange tak så vil jeg ringe til dem imorgen

Anmeld

3. marts 2010

Dictes mor

Du SKAL ringe til politiet, det er jo derfor han har fået et tilhold. Du skal melde det, for hvem ved hvad det kan føre til. Du skal passe på dig selv, det lyder jo som en ret farlig situation, og du skriver at det jo ikke går ud over andre en dig, men det er jo dig du skal passe på. Jeg ville tage det meget alvorligt, og jeg ville ikke engang vælge at vente med at melde det til imorgen, jeg ville ringe med det samme.

Anmeld

3. marts 2010

Anonym trådstarter

Majastina skriver:

Du SKAL ringe til politiet, det er jo derfor han har fået et tilhold. Du skal melde det, for hvem ved hvad det kan føre til. Du skal passe på dig selv, det lyder jo som en ret farlig situation, og du skriver at det jo ikke går ud over andre en dig, men det er jo dig du skal passe på. Jeg ville tage det meget alvorligt, og jeg ville ikke engang vælge at vente med at melde det til imorgen, jeg ville ringe med det samme.

Ville vente til imorgen For så kan jeg ringe til han der skrev rapporten og alt det den gang, i stedet for jeg skal sidde og forklar det hele li nu, for er bestemt ikk i humør til det :s

Anmeld

3. marts 2010

wamse

Ellers må dem der bliver chikaneret melde det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.