pusser26 skriver:
Vi har en datter som er snart 18 mdr. hun sover normalt igennem, men her på det sidste der har hun hver anden nat vågned flere gange, og vi aner ikke hvad vi skal gøre, for hun vil ikke lægge sig til at sove, hun har ikke ondt nogen steder, hun græder når hun vågner med holder når vi kommer ind til hende eller tager hende op.
Er der nogen herinde som har prøvet det? Er det normalt?
Nogen der har nogle idéer til hvad vi kan gøre ved det?
/Charlotte
Vi har prøvet at han vågner om natten og det kan os godt ske engang i mellem nu.
Men vi er fast besluttet på at han kun må være i vores seng hvis han er syg! Så hvis han ikke ligger sig til at putte når vi har været der inde føste gang så køre vi noget som vi kalder 1min reglen
Det vil sige at putter ham lader ham græde i 1min hvor vi så putter ham igen der efter 2 min, 3min, 4min, 5min, 6min og så 7 min. Hvis han ikke sover når de 7min er gået så putter jeg ham igen og lader ham ligge i 7min.
Det kan godt være lidt hårdt de første par gange. Men jeg havde prøvet alt og der var ikke noget der hjalp. Men det her var bare super! Han har stort set sovet igemme siden. Der er nogen dage hvor han vågner og vil ha vand, men der ligger han sig bare til at putte igen. Men der vil jo komme nogen dage hvor de prøve os af igen, men så køre jeg bare 1min reglen og så sover han igennem igen.
Håber at det hjalp dig lidt 
Anmeld