TbCp skriver:
At alle de her fake-profiler måske faktisk tror at de er dem de udgiver sig for???
Kom til at tænke på det da jeg har en bekendt som jeg sagtens kunne forestille mig kunne finde på den slags.
Da jeg mødte hende havde hun da oplevet en del ting i sit liv, men som årene er gået kommer der bare flere og flere og flere historier til og jeg tror absolut ikke på noget af det hun siger længere.
Det startede med en voldtægt, en graviditet med tvillinger som blev afbrudt, en voldelig ex, en ex-svigerfar der lagde an på hende....
Og er nu endt ude i utallige tilnærmelser og voldtægtsforsøg fra forskellige folk, lækre ukendte fyre der venter på hende udenfor netto og derefter overdænger hende med kys, endnu en afbrudt tvillingegraviditet hvor hun dog overvejede at beholde den ene.... og de historier fortsætter bare og kører længere og længere ud....
Ind imellem tror jeg faktisk at hun selv tror på det. Hun har aldrig skulle "leve op til noget" i vores venskab så jeg fortstår bare slet ikke hvorfor hun gør det....
Medlidenhed måske? Mange af hendes historier går nemlig på grimme ting hun bliver udsat for.... ja hun sagde sågar, da min søster døde, at hun havde det ligeså hårdt som mig og var ligeså ked af det..... hun havde nok mødt min søster en 10 gange i alt... som om alt skal vendes mod hende så det er hende der får opmærksomheden.
Eferhånden ved jeg at der er røget veninder fra, jeg har aldrig fået grundene til dette, men jeg er da ret overbevist om at nogle ikke kunne tage historierne længere....
Så er det jeg tænker, mon ikke der findes flere af "hendes slags" derude og når alle veninderne ryger fra er nettet jo et fantastisk sted da ingen kender dig, du kan digte lige den historie du vil!!!
Nå det var bare lidt tanker herfra 
P.s. jeg har ikke selv droppet alt kontakt til hende, men har valgt at se hende som et "sjovt indslag" i mit liv, for ind imellem er historierne virkelig så langt ude at jeg kun kan trække på smilebåndet 
jeg tænker det kan være ensomme mennesker.... eller psykisk syge....
en anden ting er, at det faktisk ikke er ulovligt! skræmmende....