Tror i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

724 visninger
15 svar
0 synes godt om
3. marts 2010

TbCp

At alle de her fake-profiler måske faktisk tror at de er dem de udgiver sig for???

Kom til at tænke på det da jeg har en bekendt som jeg sagtens kunne forestille mig kunne finde på den slags.

Da jeg mødte hende havde hun da oplevet en del ting i sit liv, men som årene er gået kommer der bare flere og flere og flere historier til og jeg tror absolut ikke på noget af det hun siger længere.

Det startede med en voldtægt, en graviditet med tvillinger som blev afbrudt, en voldelig ex, en ex-svigerfar der lagde an på hende....

Og er nu endt ude i utallige tilnærmelser og voldtægtsforsøg fra forskellige folk, lækre ukendte fyre der venter på hende udenfor netto og derefter overdænger hende med kys, endnu en afbrudt tvillingegraviditet hvor hun dog overvejede at beholde den ene.... og de historier fortsætter bare og kører længere og længere ud....

Ind imellem tror jeg faktisk at hun selv tror på det. Hun har aldrig skulle "leve op til noget" i vores venskab så jeg fortstår bare slet ikke hvorfor hun gør det....

Medlidenhed måske? Mange af hendes historier går nemlig på grimme ting hun bliver udsat for.... ja hun sagde sågar, da min søster døde, at hun havde det ligeså hårdt som mig og var ligeså ked af det..... hun havde nok mødt min søster en 10 gange i alt... som om alt skal vendes mod hende så det er hende der får opmærksomheden.

Eferhånden ved jeg at der er røget veninder fra, jeg har aldrig fået grundene til dette, men jeg er da ret overbevist om at nogle ikke kunne tage historierne længere....

Så er det jeg tænker, mon ikke der findes flere af "hendes slags" derude og når alle veninderne ryger fra er nettet jo et fantastisk sted da ingen kender dig, du kan digte lige den historie du vil!!!

Nå det var bare lidt tanker herfra

P.s. jeg har ikke selv droppet alt kontakt til hende, men har valgt at se hende som et "sjovt indslag" i mit liv, for ind imellem er historierne virkelig så langt ude at jeg kun kan trække på smilebåndet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2010

TbCp

Ois det blev langt

Anmeld

3. marts 2010

Karo

Jeg ved faktisk ikke om de selv tror på det de skriver eller ej. Men jeg tror simpelthen ikke på at der kan sidde et fornuftigt menneske i den anden ende og udgiver sig for noget de ikke er.

Måske er det fordi de gerne vil være denne person de udgiver sig som, men ikke kan formå at stable det på benene selv, eller også sidder der en /nogle og hygger sig gevaldigt med at tage pis på os alle sammen i den anden ende.

Jeg har ingen ide hvad de tror, men hvor er det dog irrirterende at man ikke længere kan stole på at folk er dem de udgiver sig som

Anmeld

3. marts 2010

Vingummien

Om nogle af dem der har været herinde har troet det ved jeg ikke. Men det sker jo rundt omkring.

De går så meget op i det at de jo til sidst tror de er den person og virkelig trænger til hjælp.

Og den sidste her der tænker jeg at hun skal have hjælp for er jo ikke bare et par dage hun har haft profil her.

Syntes det er sørgeligt, men kan ikke blive sure på dem for de har jo seriøst brug for noget hjælp.

Anmeld

3. marts 2010

TbCp

På den anden side må de jo undr alle omstændigheder vide at den er gal..... ellers ville de jo ikke slette deres profil når de bliver "opdaget".

Jeg synes det er megatræls at de sidder og nærmest holder os alle for grin!
Men jeg tager det ikke så tungt har bare lyst til at give dem et kæmpe los bagi...

Jeg kan sagtens se at det må være svært hvis man virkelig synes man er kommet tæt på denne person, ligesom Trine med hende den sidste her.....

Anmeld

3. marts 2010

Klumpe-dumpe

TbCp skriver:

På den anden side må de jo undr alle omstændigheder vide at den er gal..... ellers ville de jo ikke slette deres profil når de bliver "opdaget".

Jeg synes det er megatræls at de sidder og nærmest holder os alle for grin!
Men jeg tager det ikke så tungt har bare lyst til at give dem et kæmpe los bagi...

Jeg kan sagtens se at det må være svært hvis man virkelig synes man er kommet tæt på denne person, ligesom Trine med hende den sidste her.....

Er nu mest harm over denne galning har brugt, Maluccas svære start på livet, til at gøre sig selv interessant.... Synes sgu hun har udnyttet Malucca, hvis du forstår......

-Men ja, til dit spørgsmål, så tror jeg ikke de alle kan skæres over en kam.... Nogen tror jeg lever sig så meget ind i sine hisorier at de faktisk tror på det..... -Andre gør det for at få opmærksomhed.

Anmeld

3. marts 2010

TbCp

malucca09 skriver:

Er nu mest harm over denne galning har brugt, Maluccas svære start på livet, til at gøre sig selv interessant.... Synes sgu hun har udnyttet Malucca, hvis du forstår......

-Men ja, til dit spørgsmål, så tror jeg ikke de alle kan skæres over en kam.... Nogen tror jeg lever sig så meget ind i sine hisorier at de faktisk tror på det..... -Andre gør det for at få opmærksomhed.

Jeg forstår dig udemærket.... det føles jo nærmest som et overgreb på ens barn!

Anmeld

3. marts 2010

TbCp

malucca09 skriver:

Jeg har forøvrigt googlet lidt rundt for at se om der skulle dukke billeder op af Malucca nogen steder, men har ikke fundet noget, men kigger stadig...

Du har profil på minmave ikke? For der er der ihvertfald billeder af hende, men gik stært ud fra at det ER dig der er derinde

Anmeld

3. marts 2010

anna-jonas

Det er lidt sølle...........at man skal opdigte et liv........istedet for at leve livet.

Jeg har også en tidligere veninde, der må siges at være lystløgner..............hende skal man ikke stole alt for meget på. Hun kunne sikkert også finde på at lave sådan et nummer.

Knus Mette

Anmeld

3. marts 2010

Klumpe-dumpe

TbCp skriver:

Jeg har forøvrigt googlet lidt rundt for at se om der skulle dukke billeder op af Malucca nogen steder, men har ikke fundet noget, men kigger stadig...

Du har profil på minmave ikke? For der er der ihvertfald billeder af hende, men gik stært ud fra at det ER dig der er derinde

Jo jeg har så, så ingen fakning der;)

Men tak for din søgning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.