Andre kaffe-latte mammas i redebyggerfasen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2010

Mettemus

Rosa skriver:

Det skal jeg nok, men jeg håber jeg kan holde ved mine idealer bare et års tid eller to endnu... Og ja - latinerkvarteret, 115kvm til en rimelig penge - det finder man bare ikke igen lige foreløbig!!!

efterfulgt af *grøn-af-misundelses*-smiley!!! Der er åbenbart en boliggud et sted...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2010

Sara.

Rosa skriver:

Samme her, lige i hjertet af latinerkvarteret - det ville være en voldshandling at flytte herfra... Meeen græs er nu fint både med og uden sne på...

Ja det er da et lækkert sted at bo

Jeg bor mellem nørreport og østbanetorvet så det er heller ikke så galt... skov og strand er også i gåafstand herfra, ligesom gågaden. Lækkert.. og jeg læser til pæd. på peter sabroe som ligger lige om hjørnet Så vi blir boende til leje her lidt endnu (bor i øvrigt meeeeeeeget billigt, så det skønt )

Anmeld

4. marts 2010

mamalicious

Rosa skriver:

Det skal jeg nok, men jeg håber jeg kan holde ved mine idealer bare et års tid eller to endnu... Og ja - latinerkvarteret, 115kvm til en rimelig penge - det finder man bare ikke igen lige foreløbig!!!

ÅÅÅÅååh gud hvor ville jeg gerne bytte !!!!

Er opvokset i Århus og er Århus pige helt ind i benet !! Men da vi ventede os nr 2, blev ønsket om have og luft omkring os stor. Det resulterede i, at vi , da mindsten lige blev 3 år. Stod med nykøbt hus 30 km fra Århus................. og uuuuuuuuuuuuuuuuh hvor jeg savner livet omkring mig !!!!!!!!!

Vil dog for alt i verden ikke flytte mine drenge, for mine egoistiske behov - engang til !!!

Anmeld

4. marts 2010

mamalicious

Mettemus skriver:

efterfulgt af *grøn-af-misundelses*-smiley!!! Der er åbenbart en boliggud et sted...

Med mindre boligguden virkelig findes , og kaster en sådan stor og billig lejlighed i nakken af mig !!!! For Guuud hvor jeg savner bylivet og min familie i Århus !!!!

Anmeld

4. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Ja boligguden har virkelig tilsmilet os - dvs. oprindeligt tilsmilede den mine to veninder der delte den, og første gang jeg trådte ind i den var min første tanke "vi kunne blive SÅ lykkelige i den her lejlighed!!" Jeg troede aldrig de ville flytte (hvorfor skulle de?!), men så kom der kærester ind i billedet og... ja I kender det - det passede på dato med at de flyttede ud og vi skulle bruge en lejlighed og vupti! Nu er vi de lykkelige lejere af 115kvm i latinerkvarteret med 2 store stuer med smuk stuk og trægulve, et kæmpe badeværelse med masser af pusleplads, entre, fint soveværelse, lille kontor og køkken med spiseplads  - og høje vinduer hele vejen rundt til 7400kr om måneden Og hvad gør den tossede madamme? Hun begynder at drømme om græs og ligusterhæk Somebody slap me!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.