Jer der får maaaaaange penge tilbage i skat?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2010

Sara.

Sanne og Nicklas skriver:

Kan kun anbefale det manden køre med en træk procen på 46-47 hele året og min er ikke helt så høj kun 41

Men jeg er på su så ved ikke hvordan og hvorledes?

Min far har fortalt at da han var ung fik han bevidst udbetalt for meget... men han havde regnet ud hvor meget for meget han fik... så det han fik for meget satte han ind på en millionær konto (en konto hvor der hver mdr er chance for at vinde 1 million kr). Og når det så blev tid til at betale tilbage hævede havde han pengene på kontoen og så blev de betalt tilbage.... men han havde så bare haft chance for at vinde en million

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2010

SaNiNa

lærkes_mor skriver:

Men jeg er på su så ved ikke hvordan og hvorledes?

Min far har fortalt at da han var ung fik han bevidst udbetalt for meget... men han havde regnet ud hvor meget for meget han fik... så det han fik for meget satte han ind på en millionær konto (en konto hvor der hver mdr er chance for at vinde 1 million kr). Og når det så blev tid til at betale tilbage hævede havde han pengene på kontoen og så blev de betalt tilbage.... men han havde så bare haft chance for at vinde en million

Hii såden en konto vil jeg da osse gerne have så... hvem vil ikke gerne vinde...

ja jeg har kun fåer 1 månedes su så jeg aner heller ikke om man overhovede kan med su. men du kan jo prøve at gå ind på din skatte afdeling og høre dem ad eller ringe til skat

Anmeld

3. marts 2010

Sara.

Sanne og Nicklas skriver:

Hii såden en konto vil jeg da osse gerne have så... hvem vil ikke gerne vinde...

ja jeg har kun fåer 1 månedes su så jeg aner heller ikke om man overhovede kan med su. men du kan jo prøve at gå ind på din skatte afdeling og høre dem ad eller ringe til skat

Hehe man kan vidst stadig oprette sig sån en konto. smiler...

Ja eller også skal jeg få min mand til det, for når jeg snakker med dem forstår jeg desværre ikke halvdelen af hvad de siger er så dårlig til sån noget...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.