Jer der får maaaaaange penge tilbage i skat?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.353 visninger
12 svar
0 synes godt om
3. marts 2010

Sara.

Hej

Sidder og kigger på skat tråden og synes der er mange der får rigtig mange penge tilbage, selv får jeg 700....

Men så tænkte jeg på om det er bevidst at I vælger at få så mange penge tilbage? eller det kommer som en overraskelse?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2010

SaNiNa

Her er det ganske bevist vi har begge to højre træk procent. det er en utrolig let måde for os at spare op og så er det penge vi ikke bare kan tage fra den ene konto og sætte over på den anden. så vi får en rimelig slat hver år. ved dog ikke hvor meget vi får i år

Anmeld

3. marts 2010

tb

jeg har kørsel til og fra arbejde, og vælger bevidst ikke at skrive mine kilometer på selvangivelsen.. vil helst sørge for at der kommer penge retur og at jeg ikke skal af med nogen  jeg kan ikke se min årsopgørelse endnu, så er godt spændt!!

er det ikke os noget med at i år er der mange der skal have penge tilbage, pga den nye skattereform der blev lavet sidste år men først trådte i kraft i år??

Tina

Anmeld

3. marts 2010

oo

mit er vist renter og halløj...har en relativt stor gæld i banken. det er i hvert fald det jeg har forstået når Søren har forsøgt at forklare mig årsagen til at jeg nærmest konsekvent får 6000 tilbage hvert år

hilsen talspasseren

Anmeld

3. marts 2010

Sara.

Sanne og Nicklas skriver:

Her er det ganske bevist vi har begge to højre træk procent. det er en utrolig let måde for os at spare op og så er det penge vi ikke bare kan tage fra den ene konto og sætte over på den anden. så vi får en rimelig slat hver år. ved dog ikke hvor meget vi får i år

Har også selv tænkt at det er en nem måde at spare op på men har ikke fået gjort noget ved det.....

Anmeld

3. marts 2010

Kan man allerede se om man får penge tilbage???

Stine 31+0

Anmeld

3. marts 2010

Sara.

tb skriver:

jeg har kørsel til og fra arbejde, og vælger bevidst ikke at skrive mine kilometer på selvangivelsen.. vil helst sørge for at der kommer penge retur og at jeg ikke skal af med nogen  jeg kan ikke se min årsopgørelse endnu, så er godt spændt!!

er det ikke os noget med at i år er der mange der skal have penge tilbage, pga den nye skattereform der blev lavet sidste år men først trådte i kraft i år??

Tina

Det ved jeg ikke det kan godt være...

Sidste år sku min mand betale 2000, i år får han 1500....

Anmeld

3. marts 2010

SaNiNa

lærkes_mor skriver:

Har også selv tænkt at det er en nem måde at spare op på men har ikke fået gjort noget ved det.....

Kan kun anbefale det manden køre med en træk procen på 46-47 hele året og min er ikke helt så høj kun 41

Anmeld

3. marts 2010

Sara.

Tjuhl skriver:

mit er vist renter og halløj...har en relativt stor gæld i banken. det er i hvert fald det jeg har forstået når Søren har forsøgt at forklare mig årsagen til at jeg nærmest konsekvent får 6000 tilbage hvert år

hilsen talspasseren

hehe det er jeg også i STOR STIL..

Håber bare det passer... Ringede engang og forklarede at jeg skulle ha sat min trækprocent op.... men skulle åbenbart ha sagt fradrag...hvad ved jeg. hehe... eller også var det omvendt... ville i hvert fald ha sat noget op som åbenbart skulle gøres på mit arbejde, og ikke ved skat. hehe. PINLIGT

Anmeld

3. marts 2010

Sara.

Tilmeldt skriver:

Kan man allerede se om man får penge tilbage???

Stine 31+0

Man kan gå ind og kigge på beregning og så se det de regner med.... det vil sige det er ikke helt sikkert, men næsten...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.