Børneværelse før eller efter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2010

SaNiNa

Ja vi har ikke noget værelse til Nicklas han sover i samme rum som, som han puslebord står i stuen og alt han legetøj ligger over alt i stuen. Jo det ville da være rart med et værelse hvor alt legetøjet og pulseborde kunne stå, men vi klar os fint uden.

Men hvis du virkelig ikke kan undvære et værelse så skal i da lave det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2010

Mumto3

Vi lavede vores babyværelse før. Det stod så helt ubrugt hen i laaaang tid (her snakker vi år).

Da vi startede med at få børn havde vi begge den holdning at børn høre ikke til inde i soveværelset, og jo hurtigere de bliver store og selvstændige og flytter hjemmefra jo bedre!!! (det er jo det man høre alle steder fra!). Men heldigvis blev vi meget klogere, og fandt ud af at både vi og børnene trivedes ved at være sammen! vi er jo en familie, og vi vil gerne være sammen også om natten. Så nu ligger vi 5 mennesker inde i dobbeltsengen og vi ligger tæt, meget tæt!!!

-og det der med sex. Tja, jeg kan jo kun snakke for mig selv. men i de perioder hvor vi har haft børnene på deres eget værelse, ja, der har det stået lidt sløjt til. Vi var bare for trætte når vi endelig kom ind under dynen. Men når sengen er fuld af unger. Ja, så kommer der godt gang i den og hele huset bliver udforsket for gode steder at have sex. Så for os er det en klar fordel på alle punkter at have børnene i dobbeltsengen.

Men det er jo meget forskelligt fra familie til familie hvad de trives bedst med. Og det skal jo være det alt afgørende!!!

Anmeld

3. marts 2010

Mathilde & Frederikkesmor

På trods af, at jeg godt ved at barnet ikk skal sove på sit værelse i starten, og heller ikke skal "lege" derinde, så synes jeg alligevel det er rart at få styr på værelset, puslepladsen osv. inden barnets ankomst. Det er mere for min egen skyld, da jeg ikke bryder mig om alle de "løse ender" - vil godt have at der er styr på tingene

Anmeld

3. marts 2010

MTS

Vi venter til efter. Men det er fordi vi har planer om at sælge vores lejlighed og købe hus engang til efteråret. Så det kan ikke helt betale sig at sætte en masse i stand og smide ud alt det der fylder inde på kontoret.

Hvis vi hade pladsen så vill jeg helt sikkert også gå igang før. syns det virker så hyggeligt at kunne gå lige så stille og pussle med.

Anmeld

3. marts 2010

Tkcuf

Ingen tvivl om at det er hyggeligt at lave børneværelse inden fødslen.. Men nogen nødvendighed er det vist ikke Slet ikke hvis rummet har en anden funktion nu.. Jeg ville vente til baby er kommet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.