T.K. skriver:
Hej!
Ja, jeg er godt nok ikk så langt henne, men kæresten og jeg har alligevel formået og diskutere om hvorvidt børneværelset skal laves før eller efter den lille er ankommet. Jeg mener vi skal lave det før, for så kan vi have puslebord, seng, legetøj og diverse samlet derinde. Også selvom den lille måske kommer til at have en seng inde hos os i starten.
Han mener at, da vi har kontor i det kommende børneværelse, vi skal vente med at lave det til bebsen er ca. 6 måneder, og indtil da, kan bebsen sove hos os, puslebord være på badeværelset og legetøj i stuen.
Jeg kan godt se det fra hans synsvinkel, men føler lidt at det er vigtigt for mig at have værelset og det hele klar inden den lille kommer. Tror måske det er en "kommende-mor" ting 

Så jeg vil høre jer ad hva i har/havde af overvejelser omkring jeres børneværelser... (og gerne nogle billeder til lidt inspiration
)
Tine
Vi er lige gået igang med vores kommende børneværelse..
Det stod også tomt, med har virkeligt behov for en kærlig hånd, og så er det da bare fedt at lave det i den søde vente tid
Jeg er heller ikke meget længere henne end dig, men vi skal ud og rejse hele sommerferien, og vi arbejder begge ofte wekend så vi har valgt at gå igang nu så vi har al den tid vi kan bruge 
Jeg har også en ide om at barnet skal sove selv efter de 6 måneder, og tvivler på at vi har overskuddet til at lave værelset først når baby er her...
Jeg har ikke lige billeder der kan inspirere, men hvis du gerne vil se hvordan vores værelse så ud inden vi gik igang kan du se det under ordet er frit, operation børnværelse 
Held og lykke med det og ha en dejlig graviditet